Frezarka i tokarka

Planujesz zakup sprzętu do warsztatu, masz problem z maszyną tu możesz o tym porozmawiać - nie tylko maszyny CNC

Autor tematu
KrystianG
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 3
Posty: 17
Rejestracja: 03 sie 2017, 17:40
Lokalizacja: Piła

Frezarka i tokarka

#1

Post napisał: KrystianG » 03 sie 2017, 18:03

Witam wszystkich serdecznie, jestem nowy na forum i mam kilka pytań od nośnie zaczęcia przygody z hobbistycznym toczeniem i frezowaniem na dużym sprzęcie, dodam że nie mam żadnego doświadczenia z toczeniem, więc jeżeli coś pomieszam to proszę o wyrozumiałość A więc do dzieła Panowie !
Prosta piłka, przeglądam OLX lecz nic mi nie wpadło w oko w rozsądnych pieniądzach, Wyczytałem na forum aby dać ogłoszenie do gazety i tak uczynię, wydaje mi się że to będzie strzał w dziesiątkę.

Poszukiwania : Tokarka i Frezarka

budzet : 10tyś na oba sprzęty

Gabaryty: mało znaczące miejsca mam ok. 150m2 aby ustawić sobie sprzęt

Głowne rzeczy które chciałbym robić
-sworznie
-gwinty
-koła zębate
-proste wały typu półoś
-tulejki itp.

czy ktoś mi może modelami podać jakich sprzętów najlepiej szukać ? głównie chodzi mi o frezarke :)



Tagi:


jasiu...
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 5341
Rejestracja: 14 lip 2007, 19:02
Lokalizacja: Westfalia

Re: Frezarka i tokarka

#2

Post napisał: jasiu... » 03 sie 2017, 18:58

KrystianG pisze: Gabaryty: mało znaczące miejsca mam ok. 150m2 aby ustawić sobie sprzęt
Zakładam, że prądu do obsługi masz wystarczającą ilość. To się kiedyś nazywało "przydział mocy".

Koła zębate? Hmmmm, a więcej w tym temacie, jakie koła? Jaką metodą (choć o obwiedniówce nie wspominasz).

No i najważniejsza sprawa - gabaryty. Te osie to do roweru, czy wagonów kolejowych?


strikexp
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 4419
Rejestracja: 31 mar 2017, 19:47
Lokalizacja: Warszawa

#3

Post napisał: strikexp » 04 sie 2017, 00:05