Pytania studenta mechaniki

Tu można porozmawiać na dowolny temat nie koniecznie związany z tematyką maszyn i CNC

Autor tematu
skax
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 4
Posty: 7
Rejestracja: 15 lut 2015, 22:41
Lokalizacja: Poznań

Pytania studenta mechaniki

#1

Post napisał: skax » 12 maja 2015, 17:45

Witajcie. Jestem studentem 2 roku Mechaniki i Budowy Maszyn na Politechnice Poznańskiej. Jako, że znieśli nam poki co wybór specjalizacji od 4 semestru nie mam AŻ takiej spiny, jednak cały czas zastanawiam się nad ukierunkowaniem i kilka rzeczami, o których chce zapytać bardziej doświadczonych inżynierów.

Jestem studentem, który nie podchodzi zlewczo do studiów i chcę, aby miały one sens. Jestem świadomy tego, że muszę się sam dokształcać i tu właśnie rodzi się problem bo nie do końca wiem na czym się skupić - co się przyda podczas przyszłej pracy itd.

Specjalizacje, które są dla mnie najciekawsze ( teraz już do wyboru później ) :
-Mechatronika
-Samochodowy i ciągniki
-Maszyny robocze


I tak .. na czym się skupiać podczas kształcenia samemu w domu, co jest najważniejsze ? Wiadomo, że są przedmioty, które są dla mnie ciekawsze .. niektóre mniej.