Prośba o pomoc od forumowiczów

Tu można porozmawiać na dowolny temat nie koniecznie związany z tematyką maszyn i CNC

Autor tematu
Grzes81
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 3
Rejestracja: 19 sie 2013, 14:10
Lokalizacja: TM

Prośba o pomoc od forumowiczów

#1

Post napisał: Grzes81 » 19 sie 2013, 14:49

Witam.Jestem tutaj nowy przeczytalem sporo tutaj o CNC i jestem pod wielkim wrazeniem jak co niektorzy tutaj odpowiadaja na pytania i udzielaja pomocy wskazowek itp.Temat byl juz walkowany i to sporo razy tutaj.Wiec moze i ktos mnie pomoze w decyzji jaka chce podjac . Mianowicie . Jestem zielony w tym temacie jakim jest CNC zabrzmialo to dziwnie ale mam takie zamiary by sie wybrac na jakis kursik o CNC . Sprobowac czegos nowego .Pytania mam takie.Czy taka osoba jak ja co nic niewie o CNC powinna sie za to zabrac sprobowac zaczynajac od kursu niemajaca zadnej praktyki przy pracy z takimi maszynami ?Czy po takim np kursie mozna sie ubiegac o prace za granica bo tylko tam ona mnie interesuje? Jesli mozna to prosbe swoja o odp kieruje do osob ktore zaczynaly od zera tak jak ja.



Awatar użytkownika

clubber84
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 3
Posty: 1191
Rejestracja: 28 sie 2011, 10:34
Lokalizacja: Zach-Pom

#2

Post napisał: clubber84 » 19 sie 2013, 19:03

Ja zaczynałem od zera, ale to zero było od maszyn manualnych.
Jeśli jesteś zielony, to na początek powinieneś zacząć od narzędziowni, potem pójść na kurs, po kursie na maszynę jako guzikowy, a dopiero potem na operatora-programistę.
Jeśli pominiesz któryś etap, to niestety nie będziesz dobry w tym co będziesz chciał robić.

P.S.
Dużo na tym forum jest wątków opisujących poszczególne stopnie zaawansowania w branży, poczytaj je dokładnie i wyciągnij wnioski. Czy można coś jeszcze w takiej sytuacji doradzić?


jasiu...
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 5317