Bigowanie w Lynx Cut

Plotery tnące

Autor tematu
Quindu_Windu
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 3
Rejestracja: 10 paź 2014, 12:00
Lokalizacja: Polska

Bigowanie w Lynx Cut

#1

Post napisał: Quindu_Windu » 10 paź 2014, 12:04

Witam,

na początek chciałbym przywitać się z szanownymi użytkownikami tego zacnego forum, na którym jestem nowicjuszem. Witam.

Zwracam się do Was z następującym laickim pytaniem: czy program Lynx Cut, który zareklamowano mi jako tani, prosty i skuteczny program do komunikacji z większością ploterów tnących, ma opcję bigowania czyli zaginania materiału? Czy to zależy od plotera czy od programu?

Pytanie w sumie to zasadnicze: jakiego sprzętu (tj. plotera + programu) potrzebuję do cięcia i bigowania np. grubej tektury, albo plastikowych płyt kanalikowych? Lynx Cut wydaje się ok, ale w jego opisie nigdzie nie znalazłem nic o bigowaniu, tylko o cięciu.

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam



Tagi:


Autor tematu
Quindu_Windu
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 3
Rejestracja: 10 paź 2014, 12:00
Lokalizacja: Polska

#2

Post napisał: Quindu_Windu » 22 paź 2014, 11:56

Ok, trochę poczytałem i chciałbym teraz rozwinąć pytanie:

poszukuję plotera do krojenia i bigowania płyt polipropylenowych kanalikowych, o grubości 3mm. Rozumiem, że do tego potrzebny jest ploter stołowy. Obszar roboczy musiałby być ok 1200x2000mm.
Przeszukałem to zacne forum, ale niewiele znalazłem w temacie bigowania takiego materiału. Że ploter musi mieć oddzielną głowicę bigującą rozumiem doskonale, ale jak to wygląda od strony programu? Czy np. LynxCut sam uruchamia jakieś opcje bigowania gdy wykryje ploter z 2 głowicami, czy trzeba ściągnąć jakiegoś patcha (lub w ogóle inny program?).