początek projektowania

Oprogramowanie symulacyjne

Autor tematu
amator1991
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 4
Rejestracja: 11 mar 2013, 12:55
Lokalizacja: wlkp

początek projektowania

#1

Post napisał: amator1991 » 11 mar 2013, 13:06

witam jestem laikiem jeżeli chodzi o cnc i mam dlatego pytanie bo na forum nie umiem znaleźć dokładnej odpowiedzi więc np mam rysunek na kartce i co dalej mam zrobić żeby utworzyć na końcu g-code i jakich programów mam używać???chciał bym się tego dowiedzieć ponieważ za trochę ide na kurs cnc i takie żeczy napewno by mi się przydały na komputerze mam symulator SWANSOFT CNC ale nic nie rozumiem w nim o co chodzi z góry dziękuje za odpowiedź



Tagi:


rc666
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1231
Rejestracja: 27 cze 2011, 14:48
Lokalizacja: Paryż

#2

Post napisał: rc666 » 11 mar 2013, 13:37

Żeby wygenerować g-code potrzebujesz software typu CAM np. MasterCAM, SurfCam.
Wtedy wkładasz taki model 3D to tego programu i go obrabiasz a jak skonczysz to wtedy genereujesz g-code.
Tak to wygląda w wielkim uproszczeniu.
Nie ma głupich pytań, są tylko głupcy którzy ich nie zadają...


Autor tematu
amator1991
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 4
Rejestracja: 11 mar 2013, 12:55
Lokalizacja: wlkp

#3

Post napisał: amator1991 » 11 mar 2013, 13:48

mógł byś mi napisać jakich programów po kolei używać ?? z góry był bym wdzieczny


DominikMarcin
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Posty w temacie: 1
Posty: 35
Rejestracja: 08 gru 2012, 10:19
Lokalizacja: Polska

#4

Post napisał: DominikMarcin » 11 mar 2013, 14:15

coś takiego było na forum

https://www.cnc.info.pl/topics86/od-pro ... t43267.htm

Pozdrawiam
Jeden nie wie wszystkiego, ważne aby wyciągać wnioski


smieszek88
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)