Prośba o pomoc

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce metalu ręcznej jak i za pomocą CNC

Autor tematu
Zydek
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 5
Posty: 5
Rejestracja: 22 paź 2014, 18:59
Lokalizacja: Piła

Prośba o pomoc

#1

Post napisał: Zydek » 06 sty 2016, 03:06

Witam, jestem studentem. Mam taką prośbe, czy ktoś na forum, jest w stanie mi delikatnie pomóc? Mianowicie muszę zaprojektować uchwyt frezarski do operacji frezowania rowka wpustowego, na danym detalu. I teraz moja prośba jest taka, że jeżeli ktoś by wyraził chęć pomocy, przesłał bym moj projekt, i chciał bym skonsultować poprostu to z kimś kto się zna.



Awatar użytkownika

viper
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 4
Posty: 490
Rejestracja: 23 wrz 2013, 13:44
Lokalizacja: Polska

#2

Post napisał: viper » 06 sty 2016, 09:02

Oto nasz kwiat narodu! Student prosi o coś co powinien sam wykonać... Jakim Ty masz być fachowcem po tych pseudo studiach jeśli siadasz na forum i szanowni koledzy mają odrabiać za Ciebie zadanie domowe?? To jest śmieszne...


Autor tematu
Zydek
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 5
Posty: 5
Rejestracja: 22 paź 2014, 18:59
Lokalizacja: Piła

#3

Post napisał: Zydek » 06 sty 2016, 09:44

Czytaj ze zrozumieniem! Chciał bym skonsultować wykonany prze zemnie projekt, a nie ktoś ma za mnie to odrobić. A po drugie, chyba ide na studia żeby sie nauczyć, a nie w wypadku kiedy wszystko już umiem.

Awatar użytkownika

WZÓR
Moderator
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 5
Posty: 7980
Rejestracja: 01 sty 2009, 20:01
Lokalizacja: Oława

Re: Prośba o pomoc

#4

Post napisał: WZÓR » 06 sty 2016, 10:23

Zydek pisze:.... I teraz moja prośba jest taka, że jeżeli ktoś by wyraził chęć pomocy, przesłał bym moj projekt, i chciał bym skonsultować poprostu to z kimś kto się zna.
My tu wszyscy się na tym znamy.