Jak to wykonac ?
-
Autor tematu - ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 5
- Posty: 1863
- Rejestracja: 13 sty 2012, 18:49
- Lokalizacja: jelenia gora
Jak to wykonac ?
Mam do wykonania detal na tokarce , obrabiam najpierw jeden jego koniec , odwracam go w uchwycie i obrabiam drugi koniec . Przygotówki są przycięte na pile z naddatkiem ≈2mm (długość≈210mm). Jak zrobić aby nie trzeba było mierzyć każdego detalu a była zachowana jego zadana długość ( ma to być 207 +/- 05mm) . Do wykonania 200szt Myślałem o zaciśnięciu w rurze wrzeciona jakiegoś "zderzaka" do którego bym dosuwał każda następna sztukę , może koledzy doradza coś prostszego
Tagi:
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 713
- Rejestracja: 14 sty 2015, 18:59
- Lokalizacja: Polska
My w firmie mamy zrobiona taka Tuleje która nabijamy w Tuleje chwytu. Ta która zabezpiecza mechanizm szczęk przed syfem. W uchwycie 10 cali jest 75 mm.
Mamy taką długa rozwiercona na fi 40 a na końcu gwint m16. Wkręcam sobie szpilke z przyspawanymi podkladkami na jednej stronie a od zewnątrz kontruje dwoma nakretkami i jest git. Przyrzad do wielu detali. Możesz regulować sobie jak chcesz.
My mamy taką że mieszcze detale o długości 420mm ale można krotsza zrobić. Taka długa to trzeba spawac.
Fotki nie podam ale mogę zrobić jakiś rysunek jeśli kolega by chciał
Mamy taką długa rozwiercona na fi 40 a na końcu gwint m16. Wkręcam sobie szpilke z przyspawanymi podkladkami na jednej stronie a od zewnątrz kontruje dwoma nakretkami i jest git. Przyrzad do wielu detali. Możesz regulować sobie jak chcesz.
My mamy taką że mieszcze detale o długości 420mm ale można krotsza zrobić. Taka długa to trzeba spawac.
Fotki nie podam ale mogę zrobić jakiś rysunek jeśli kolega by chciał
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 713
- Rejestracja: 14 sty 2015, 18:59
- Lokalizacja: Polska
u mnie to tak mniej wiecej wyglada.
i teraz bierzesz szpile m16 i z jednej strony trzeba przyspawac podkladke/krazek zeby bylo wieksze pole oparcia a z drugiej strony dospawujesz srube m8 z lbem imbusowym zeby mozna bylo latwo wkrecic ta szpilke od srodka. i potem od zewnatrz zakrecasz dwiema nakretkami i zderzak gotowy
i teraz bierzesz szpile m16 i z jednej strony trzeba przyspawac podkladke/krazek zeby bylo wieksze pole oparcia a z drugiej strony dospawujesz srube m8 z lbem imbusowym zeby mozna bylo latwo wkrecic ta szpilke od srodka. i potem od zewnatrz zakrecasz dwiema nakretkami i zderzak gotowy
-
- Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 1
- Posty: 7
- Rejestracja: 13 mar 2012, 10:24
- Lokalizacja: plzen
Są dwie możliwości.kamar pisze:
1: Jeśli masz na końcu tulei wrzeciona śruby mocujące długi materiał to wystarczy przyspawac lub w inny sposób przymocować krążek o średnicy większej niż detal. I masz zderzak wewnętrzny. Ktoś chyba o tym pisał.
2: W tulei wrzeciona masz stożek morse,a. Wytocz sobie taki stożek, zrób w nim gwint m 16. Następnie kupisz w Obi czy gdziekolwiek nagwintowane metrowe M16 i z nich zrobisz sobie końcówki do zderzaka jakie będziesz chciał.