Jak dobrać elementy do linii wiercacej stal?

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce metalu ręcznej jak i za pomocą CNC

Autor tematu
SoKeks
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 10
Posty: 19
Rejestracja: 08 sty 2008, 09:45
Lokalizacja: Sopot

Jak dobrać elementy do linii wiercacej stal?

#1

Post napisał: SoKeks » 15 sty 2008, 22:41

Witam serdecznie,

temat juz tak czastkowo zaczynalem gdzie indziej, ale tutaj pozwole sobie bardziej kompleksowo sie rozwinac. Przede wszystkim przepraszam, ze jestem troche laikiem w tych sprawach, ale, jak to sie mawia, polecen szefa sie nie wybiera - je sie wykonuje. Jestem takim mlodym automatykiem od macierzy i od strony klawiatury, jesli chodzi o sterowanie, a mam za zadanie przygotowac koncepcje zautomatyzowania linii wiercacej profile stalowe. Generalnie mam od zera przygotowac pomysl, jak zautomatyzowac linei przemyslowa, ktora ma wierci profile ze stali czarnej lub stopwej (twardosc do 800 i do 1000 MPa) oraz stali nierdzewnej (twardosc do 850 MPa i 1000 MPa).