pascalPL, ogólnie rysunek rozumiem, tylko do czego będzie służył ten gwint M8 na początku?.
Cały pic polega na tym, że projektujesz śrubę w "powietrzu" i nie wiadomo czy mocowanie 3200 ma iść od wewnątrz, czy od zewnątrz profilu, blachy...
Zakładając że silnik pozostaje po przez sprzęgło w ścisłym (niezmiennym) położeniu ze śrubą, nie ma potrzeby blokowania jej na końcu drugą nakrętką. Wystarczy że twoje 6200 będzie dobrze osadzone w gnieździe, bo tylko stanowi podporę dla końca śruby. Uwzględniając rozszerzalność cieplną śruby o dł. 1m, myślę że powinieneś zostawić ok 1mm luzu pomiędzy końcem gwintu, a przylgnią tego łożyska, by mogła swobodnie pracować nie przenosząc naprężeń własnych na konstrukcję.
Chyba że, zamierzasz wstępnie naciągnąć śrubę, to na końcu powinieneś założyć łożysko wałeczkowe, za nim oporowe i dopiero dać kontrę nakrętką.
Stosuje się taki układ przy naprawdę długich śrubach i bardzo sztywnych konstrukcjach.
