Potrzebuję porady odnośnie napędu silnikiem krokowym. Chciałbym uzyskać możliwie dużą dokładność na dość sporym silniku. Przekładnia pasowa odpada, napęd nie może się rozkalibrować. W grę wchodzi tylko pasek zębaty lub przekładnia z kół zębatych.
Moje pytanie brzmi, na czym uzyskam większą dokładność i mniejsze luzy? Silnik robi krok o 1,8 stopnia. Chciałbym uzyskać większą precyzję na docelowym wale napędowym dzięki przekładni. Jest to wykonalne?
Luzy w napędach - jak uzyskać najmniejsze
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 2920
- Rejestracja: 27 maja 2013, 22:18
- Lokalizacja: gdzieś
Re: Luzy w napędach - jak uzyskać najmniejsze
Jak na kogoś kto konstruuje maszynę a przynajmniej zamierza, to Twoja wiedza jest na poziomie zerowym. Poczytaj trochę forum a potem dopiero zabierz się za planowanie konstrukcji.strikexp pisze:Silnik robi krok o 1,8 stopnia. Chciałbym uzyskać większą precyzję na docelowym wale napędowym dzięki przekładni. Jest to wykonalne?