Wybór frezarki konwencjonalnej

Maszyny ze stali, aluminium, odlewów itp.
Tu możesz również przedstawić się i opisać swoją maszynę

Autor tematu
normandy91
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 17 sty 2016, 19:40
Lokalizacja: Żywiec

Wybór frezarki konwencjonalnej

#1

Post napisał: normandy91 » 17 sty 2016, 20:11

Cześć,

Jako, że jest to mój pierwszy post chciałbym się z wszystkimi przywitać:)

Moje pytanie do was jest następujące, jaką frezarkę konwencjonalną wybrać? Ograniczenia:

-Wysokość do 2m (takie mam pomieszczenie)
-Zależy mi na dużej uniwersalności maszyny, możliwości dokupienia dodatkowego oprzyrządowania do niej
-Ważniejsza jest dla mnie dokładność obróbki niż pole robocze. Frezarka do własnych celów. Z zawodu jestem inżynierem mechanikiem i czasami potrzebuję coś wykonać dla siebie. Duże siermiężne elementy bez problemu udało mi się zlecać lokalnie, problem był z mniejszymi ale dokładniejszymi lub nietypowymi kształtami, ale możliwymi do uzyskania na konwencjonalnych maszynach. Stąd pomysł aby kupić coś mniejszego a dokładniejszego.
-Najlepiej coś z za żelaznej kurtyny:)
-Cena maszyny do 10-12 tyś. (może być mniej :D) do około 20 tyś. z oprzyrządowaniem.
-Najlepiej pod stożek ISO 40 (wydaje mi się że najpopularniejszy typ i rozmiar)
-Z obsługą sobie poradzę, miałem troszkę do czynienia z takimi maszynami w technikum:) po za tym uważam, że wszystko jest dla ludzi i do opanowania:)

Dziękuję za wszystkie propozycję:)
pozdrawiam



Tagi:

Awatar użytkownika

ASOR
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 2
Posty: 232
Rejestracja: 18 sty 2011, 18:13
Lokalizacja: Warszawa

#2

Post napisał: ASOR » 17 sty 2016, 22:36