początkujący

Maszyny ze stali, aluminium, odlewów itp.
Tu możesz również przedstawić się i opisać swoją maszynę

Autor tematu
maniek11
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 03 maja 2006, 13:29
Lokalizacja: warszawa

początkujący

#1

Post napisał: maniek11 » 03 maja 2006, 13:39

Witam, zabieram głos pierwszy raz od niedawna czytam forum chciałbym zrobić frezarkę do drewna chciałbym obrabiać dość skomplikowane elementy to jest napisy i rysunki itp. jestem nowicjuszem w tej dziedzinie więc każda wskazówka bardzo mile widziana wiem że nie powinienem o to pytać ale zaryzykuję może ktoś chciał by sprzedać swoją starą konstrukcję albo zrobić dla mnie (boję się że ta sprawa mnie przerośnie i będzie wszystko leżało a to grzech) taką maszynę . Najlepiej dla mnie o polu pracy 600-700mm x 400-500mm x 200mm . Z góry dziękuję.



Tagi:


dawid
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 9
Rejestracja: 01 maja 2006, 22:19
Lokalizacja: KRAKÓW

#2

Post napisał: dawid » 03 maja 2006, 14:55

Cześc.jestem tak jak ty nowy w tym temacie niemniej zaczołem już budowe małej
frezarki, na początek jak najtanszym kosztem,ma służyc do nauki ipoznania tematu;
{puzniej zbuduje większą i droszą}.Mam juz sterownik dwa silniki,i prawie cała konst
rukcjie tzn.oś x.y z .całoś koszt ok 600 zł .Jak zdobende aparat zrobie pare fotek.


Autor tematu
maniek11
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 03 maja 2006, 13:29
Lokalizacja: warszawa

#3

Post napisał: maniek11 » 03 maja 2006, 15:14

więc nie jesteś taki nowicjusz bo już masz jakieś początki , mam pytanko jaki masz sterownik kupiłeś go czy sam zrobiłeś , jaki możesz max. obrabiać element


dawid
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 9
Rejestracja: 01 maja 2006, 22:19