szukam urzadzenia do obrubki drewna , ale nie wiem jakiego

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce drewna i materiałów drewnopochodnych ręcznej jak i za pomocą CNC

Autor tematu
czolownik
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 4
Posty: 4
Rejestracja: 29 maja 2007, 19:07
Lokalizacja: sosnowiec

szukam urzadzenia do obrubki drewna , ale nie wiem jakiego

#1

Post napisał: czolownik » 29 maja 2007, 19:57

witam
chciałbym znalezc jakies urzadzonko do obróbki drewna ,którym mógłbym wykonywac moje projekty typu ,branzoletki cz tez drewniane pierscionki .Wogóle nie mam pojecia o urzadzeniach do obróbki .nie musi to byc jakas niesamowita maszynka ,najlepiej cos nie ogromnego.Moze byc nawet nie na prąd ,jeżeli takie istnieją.najbardziej zalezy mi zeby to urządzenie było w stanie wykonywac ksztalty typu pierscienie od malych do maksymalnie wielkosci bransoletki .
bardzo proszeo pomoc ,bo jestem zielony w tym temacie i wogóle nie wiem jak zaczac



Tagi:


Leszek_Z
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 153
Rejestracja: 23 lis 2005, 15:19
Lokalizacja: sam nie wim

#2

Post napisał: Leszek_Z » 29 maja 2007, 20:21

Proponuje budowe niedużego ploterka z osia obrotowa i mozna cuda tworzyć..
:grin:A zacząć polecam od przewertowania forum,wtedy wiele Twoich watpliwości zostanie wyjasnionych.
Oko za oko,ząb za ząb,a du** za pieniądze..


pukury
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 7590
Rejestracja: 23 lis 2004, 22:41
Lokalizacja: kraków

#3

Post napisał: pukury » 29 maja 2007, 20:57