polerowanie mdf

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce drewna i materiałów drewnopochodnych ręcznej jak i za pomocą CNC

Autor tematu
junior1337
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 25 lip 2014, 04:39
Lokalizacja: Szczecin

polerowanie mdf

#1

Post napisał: junior1337 » 19 sie 2014, 14:42

Witam,

Jako iż jestem nowy i zielony proszę o pomoc, gdyż nie mam bladego pojęcia jak wykończyć płaskorzeźbę zrobioną w mdf, z dużymi płaskimi powierzchniami nie ma problemu i robie to papierem 1200 i robie to ręcznie więc problem się pojawaia gdy miałbym przejechac te szczególiki małe.

nie jestem lewniwy bo sprawdzałem fora ale tam wszędzie piszą słownictwem które jest dla mnie nie do końca zrozumiałe, jako iż jesteście starszymi i doświadczonymi byłbym wdzięczny na udzielenie jakiś ciekawych trików do wykończenia mdf, polerki itp.

Co do impregnacji chciałbym użyć zywicy poliuretanowej, i też nie wiem czy to dalej trzeba polerować, szlifować itp ?

pozdrwiam



Tagi:


dasza77
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1116
Rejestracja: 14 maja 2006, 17:34
Lokalizacja: Ełk

#2

Post napisał: dasza77 » 19 sie 2014, 17:02

pomaluj Caponem i wtedy poleruj - można tak kilka razy.
Capon szybko schnie więc robota idzie szybko.


kamiennik
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 170
Rejestracja: 14 sie 2012, 22:31
Lokalizacja: gdańsk

Re: polerowanie mdf

#3

Post napisał: kamiennik » 19 sie 2014, 19:45

junior1337 pisze:Witam,

Jako iż jestem nowy i zielony proszę o pomoc, gdyż nie mam bladego pojęcia jak wykończyć płaskorzeźbę zrobioną w mdf, z dużymi płaskimi powierzchniami nie ma problemu i robie to papierem 1200 i robie to ręcznie więc problem się pojawaia gdy miałbym przejechac te szczególiki małe.