Panowie, z racji wieku maszyny pracującej u nas od nowości zastanawiam się czy nie wymienić kół zębatych zarówno w osi X jak i Y. Ostatnio słychać, że maszyna trochę wyje na szybkich przejazdach.
Jeśli już będę miał kółka w ręku, to jak się do tego zabrać?
Trzeba w jakiś specjalny sposób zablokować bramę aby się nic nie przesunęło? Czy wystarczy zdjąć stare kółka i wstawić nowe?
Kółka trzeba kupić w jakimś specjalnym wykonaniu, czy wystarczą zwykłe z EBMiA?
Wymiana kół zębatych
-
Autor tematu - Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 144
- Rejestracja: 20 lut 2009, 19:18
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 188
- Rejestracja: 01 sie 2008, 09:39
- Lokalizacja: Gdańsk
Wiem, że oryginały są po obróbce cieplnej. Rama niech se lata. Wykręć cały silnik, ściągacz domowej roboty i gotowe.
Dla porównania serwisant użerał się z tym godzinę a kolega zdjął zębatkę w minutę.
Ja mam tez JANTARa z 208 i wszystkie zębatki już wymieniane.
Na Szafirze z 20008 roku już 2 razy cały komplet wymienialiśmy.
Teraz przyszedł chyba czas na listwy zębate.
Dla porównania serwisant użerał się z tym godzinę a kolega zdjął zębatkę w minutę.
Ja mam tez JANTARa z 208 i wszystkie zębatki już wymieniane.
Na Szafirze z 20008 roku już 2 razy cały komplet wymienialiśmy.
Teraz przyszedł chyba czas na listwy zębate.