naprawiłem ja do tego ze daje na prawych obrotach i skręciłem ja narzazie na tym pozostanie bo nie mam czasu na naprawę kompletna
jedyne to to wlanie ze tam gdzie był ten hermetyk to kapie lekko olej będę musiał jakos to doszczelnić, macie jakieś pomysły?
gdzie taki hermetyk mogę kopic?
POzdro i dzieki za pomoc
Popma olejowa TUC 40
-
Autor tematu - Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
- Posty w temacie: 5
- Posty: 53
- Rejestracja: 06 paź 2008, 21:55
- Lokalizacja: Krakow
witam
po uporaniu sie z jedna pompka olejowa czas na następne rzeczy do smarowania, i pytanie czy w mojej tokarce tzn TUC 40 w suporcie tez jest jakas pompka? bo tam jest na wlew oleju i jest taki niby wziernik tylko niewiem czy on pokazuje poziom czy to ze jest olej podawany?
[ Dodano: 2008-11-18, 21:37 ]
BTW gdzie mogę kopic taki metalowy giętki wężyk do chłodziwa?
[ Dodano: 2008-11-20, 22:21 ]
sprawa pompki w suporcie nieważna już wiem co i jak bo rozebrałem,
wystąpił inny problem z załączaniem posuwu, i tu bym potrzebował dtr do mojej maszynki, czy posiada ktoś takie cos? albo chociaż sama cześć o budowie suportu
po uporaniu sie z jedna pompka olejowa czas na następne rzeczy do smarowania, i pytanie czy w mojej tokarce tzn TUC 40 w suporcie tez jest jakas pompka? bo tam jest na wlew oleju i jest taki niby wziernik tylko niewiem czy on pokazuje poziom czy to ze jest olej podawany?
[ Dodano: 2008-11-18, 21:37 ]
BTW gdzie mogę kopic taki metalowy giętki wężyk do chłodziwa?
[ Dodano: 2008-11-20, 22:21 ]
sprawa pompki w suporcie nieważna już wiem co i jak bo rozebrałem,
wystąpił inny problem z załączaniem posuwu, i tu bym potrzebował dtr do mojej maszynki, czy posiada ktoś takie cos? albo chociaż sama cześć o budowie suportu
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 344
- Rejestracja: 01 lis 2012, 14:20
- Lokalizacja: prawie wrocław
Witam
Dopadł mnie podobny problem w moim TUDzie, też nie pompuje na lewych obrotach a skoro problem nie został rozwiązany postanowiłem go odkopać. Pierścień przy zmianie obrotów przesuwa się luźno co pokazuje filmik. ale nie wiem jak mają być ustawione otwory w tym pierścieniu. Czy bliżej wlotu czy wylotu
[youtube][/youtube]
Dopadł mnie podobny problem w moim TUDzie, też nie pompuje na lewych obrotach a skoro problem nie został rozwiązany postanowiłem go odkopać. Pierścień przy zmianie obrotów przesuwa się luźno co pokazuje filmik. ale nie wiem jak mają być ustawione otwory w tym pierścieniu. Czy bliżej wlotu czy wylotu
[youtube][/youtube]