Porady dla początkującego inżyniera

Ogólne tematy związane z maszynami CNC, maszyny o odmiennej konstrukcji czyli wszystko co nie pasuje do powyższych.
Tu możesz również przedstawić się i opisać swoją maszynę

Autor tematu
Miras_cnc
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 7
Rejestracja: 06 mar 2008, 22:24
Lokalizacja: Belfast

Porady dla początkującego inżyniera

#1

Post napisał: Miras_cnc » 22 mar 2009, 18:50

Witam Panowie:-)
Mieszkam i pracuję w Irlandii Północnej, jestem tu operatorem CNC, mam tytuł mgr inż. z (ukończony kierunek Inżynierskie zastosowania komputerów) tak więc miałem trochę wiedzy teoretycznej teraz pracując tutaj ponad rok zdobyłem trochę wiedzy praktycznej z zakresu programowania, obycia z narzędziami pomiarowymi. Pracuję na Fanuc lub Mazatrol jednakże jak to nie którzy fajnie określają pracuję jako podajnik. Zależy mi na dalszym kształceniu w tym kierunku niestety irysy inwestuja raczej w swoich możliwe że boją się że uciekne z firmy po zdobyciu zbyt dużej wiedzy. Czuje jednak czasami że trace czas ładując i wyładowując te detale, staram się więc dokształcać w domu ale nie zawsze jest na to czas. Piszę bo może któryś z tutaj obecnych miał podobną sytuację więc mógłby mi udzielić porady. Mozliwę że są firmy bądź instytucje tu w UK które inwestują w szkolenie inżynierów itd. Prosiłbym o moze jakieś strony internetowe firm czy jakie kolwiek dane kontaktowe.
Z góry dzięki za pomoc!!!
Pozdrawiam



Tagi:


Adrian82
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 05 kwie 2009, 18:35
Lokalizacja: Włodawa

yy

#2

Post napisał: Adrian82 » 05 kwie 2009, 18:41