NOWY

Ogólne tematy związane z maszynami CNC, maszyny o odmiennej konstrukcji czyli wszystko co nie pasuje do powyższych.
Tu możesz również przedstawić się i opisać swoją maszynę

Autor tematu
STRAZOK
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Posty w temacie: 10
Posty: 46
Rejestracja: 02 mar 2007, 11:09
Lokalizacja: RŚl

NOWY

#1

Post napisał: STRAZOK » 02 mar 2007, 11:19

Chciałbym wszystkich serdecznych i znających sie ludzi na cnc prosić o pomoc w zbudowaniu frezarki mało wiem na temat ale mysle ze pomożecie. Przepraszam jak coś bedzie nie tak bo jestem nowy początkującym mechatronikiem nie żucajcie się jak coś powiem głupiego albo niemozliwego do zrealizowania.
mam dremela silniki krokowe dużo zebatek róznych z drukarek kserokopiarek itp mam także takie ślizgi od kserokopiarek i taśmy czy jak to się nazywa co chodzą w takim sprzecie.

Podrzucie jakieś proste zdjecia lub plany a moją frezarke chciałbym zbódować do mojego hobby modelarstwa.
Z góry wszyskim dziekuje.



Tagi:

Awatar użytkownika

Rayford
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 8
Posty: 846
Rejestracja: 03 paź 2006, 20:45
Lokalizacja: Gołdap

#2

Post napisał: Rayford » 04 mar 2007, 19:50

Wszystko czego potrzebujesz do budowy swej maszynki, przycisk szukaj i znajdujesz. Wielu z tego forum korzystało i maszynkę zbudowało a jak było im za mało to dopiero o pomoc się zwracało.

Pozdrawiam i czekamy na efekty :)


upadły_mnich
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1542
Rejestracja: 09 gru 2005, 11:52
Lokalizacja: Lublin

#3

Post napisał: upadły_mnich » 04 mar 2007, 20:07

:grin: kolego Rayford.
Nie wiedziałem, że poeci też swe maszynki składać usiłują (by sentencje swe w trwalszym od papieru materyale grawerując potomności je ostawić) a na forum bywają przy okazji dobre rady inszym dając.
:mrgreen:


Autor tematu
STRAZOK
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)