Maszyna Format 4 Profit H10

Ogólne tematy związane z maszynami CNC, maszyny o odmiennej konstrukcji czyli wszystko co nie pasuje do powyższych.
Tu możesz również przedstawić się i opisać swoją maszynę

Autor tematu
MashtiF
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 9
Rejestracja: 02 wrz 2013, 12:55
Lokalizacja: Leszno

Maszyna Format 4 Profit H10

#1

Post napisał: MashtiF » 02 wrz 2013, 13:02

Witam,

do wykorzystania mam maszyne Format4 Profit H10. Jestem jeszcze laikiem w tym temacie, ale chcialbym poszerzac swoja wiedze na temat tej maszyny. Na ten czas pracuje z nia od ponad 4 miesięcy. Na maszynie ograniczam sie do prostych wyciec formatek do stelazy do mebli w materialach takich jaki płyta wiórowa czy sklejka. Chcialbym ruszyć z tym do przodu i zająć się czymś po godzinach pracy. Chodzi mi tu o wykonywanie roznych zlecen grawerowania, frezowania itp. oraz poszerzyc material z ktorego maja byc wykonywane gotowe elementy. Moje pytanie brzmi nastepujaco czy jest mozliwosc wykonywania takich rzeczy na tej maszynie. Chcialbym rowniez wiedziec jak wyglada juz w trakcie pelnienia usług.

Tutaj zaprezentowana jest ta maszyna.

http://www.format-4.pl/pl-pl/wideo/form ... t-h10.html

[ Dodano: 2013-09-02, 13:33 ]
Przy okazji jezeli ktos by mogl mi pomoc w znalezieniu/doborze odpowiednich frezow do poszczegolnych materiałów
materiały sztuczne (plexi, PCV itd.)
drewno i materiały drewnopochodne HDF, MDF itd.)
kompozyty (dibond, tubond itd.)
aluminium.



Tagi:


darotelewizorek
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 1
Posty: 13
Rejestracja: 11 mar 2013, 15:11
Lokalizacja: Wodzislaw Śl

#2

Post napisał: darotelewizorek » 06 paź 2013, 23:45

WITAM
Grawerowanie, tworzywa sztuczne czy drewno podobne jak najbardziej ale z tym alminium to już nie bardzo. Do profesjonalnej obróbki alminium potrzebne jest chłodziwo środek płynny który leje się po frezie.

Awatar użytkownika