rysunku elektrowrzeciona w formacie IGES

Jeśli szukasz schematu urządzenia - napisz

Autor tematu
Pafnucy
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 18 paź 2008, 19:46
Lokalizacja: Szczecin

rysunku elektrowrzeciona w formacie IGES

#1

Post napisał: Pafnucy » 18 paź 2008, 19:55

Witam;] jestem studentem wydzialu mechanicznego w tym semestrze pojawil nam sie taki przedmiot jak projektowanie maszyn w systemach cad. moim zadaniem jest zaprojektowanie obrabiarki 3 osiowej, poszukuje zatem storny producenta wrzeciona o odpowiedznich parametach, ale takiej gdzie dostpene są rowniez rysunki w formacie IGES. czy ktos ma moze pojecie gdzie znajde takie rysunki? z gory dziekuje za pomoc :) pozdrawiam:)



Tagi:


Mc_Kansy
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 162
Rejestracja: 24 maja 2008, 22:52
Lokalizacja: Katowice

#2

Post napisał: Mc_Kansy » 18 paź 2008, 20:24

A nie dało by się tak samemu zaprojektować wrzeciona na podstawie rysunków technicznych :smile:


qqaz
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 2100
Rejestracja: 28 sty 2007, 16:12
Lokalizacja: Łódź

#3

Post napisał: qqaz » 18 paź 2008, 20:57

Dostępność programów rysunkowych powoduje że obecnie młody projektant nie zastanawia się co ma zaprojektować tylko czym ma to zrobić. A głównym kryterium doboru elementu w konstrukcji jest dostepność w sieci gotowego rysunku a nie parametry detalu który w danej konstrukcji byłby najlepszy.
Niedawno sam miałem taką sytuację:
- dlaczego wstawił pan( konstruktor) przekładnie od Kacperka? - bo były gotowe rysunki na stronie.
A czy są tutaj dobre? ( w tej konstrukcji) - tak, bez problemu je ściągnąłem.

I oczywiście propozycja natychmiastowej wizualizacji jescze przecież nie zaprojektowanej do końca rzeczy.
Szybko takie projektowanie zmieni się w przedstawicielstwo handlowe. I marketing.


Autor tematu
Pafnucy