Homag postprocesor WoodWop 5.0

Dyskusje na temat post procesorów.

Autor tematu
xedo
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 28 lis 2008, 19:51
Lokalizacja: wielkopolska

Homag postprocesor WoodWop 5.0

#1

Post napisał: xedo » 20 lut 2009, 13:24

Witam wszystkich serdecznie.

Dzięki istnieniu tego forum wiele się już dowiedziałem, za co wszystkim dziękuję. Pracuję jako technolog w fabryce mebli, gdzie na codzień programuję mmaszyny numeryczne włoskiej firmy Alberti, oraz Homag. Mam problem z konwersją z plików dxf na obrabiarkę Homag. Polega on na tym, że po wygenerowaniu z dxf-a na płaszczyźnie górnej wszystko jest ok, natomiast wiercenia horyzontalne wychodzą dobrze tylko na czołowej płaszczyźnie, a na bocznych są poprzesuwane w jakieś zupełnie inne dziwne miejsca, przez co trzeba je później poprawiać ręcznie.

Czy ktoś miał podobny problem?
Dodam, że w naszej firmie są 4 stanowiska z Woodwopem i na każdym jest tak samo. Ponieważ maszyny są nowe, zwracałem się z prośbą do firmy Homag, jednak tam rozkładają ręce i nie potrafią pomóc. Mało tego serwisant Homaga twierdzi, że horyzzontalne wiercenia najlepiej wprowadzać ręcznie, co wydaję się być niedorzeczne, skoro jest postprocesor, który powinien to zrobić w sposób właściwy.

Bardzo proszę o pomoc. Zajmujemy się produkcją jednostkową i postprocesor znacznie ułatwiłby mi pracę, gdybym nie musiał wszystkiego ponownie poprawiać. Może są jakieś ustawienia w Woodwopie które są za to odpowiedzialne?

Pozdrawiam



Tagi:


chyzioo
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Posty w temacie: 1
Posty: 46
Rejestracja: 21 lis 2008, 18:47
Lokalizacja: Warszawa

#2

Post napisał: chyzioo » 21 lut 2009, 21:52

witam.