Witam czy ktoś się orientuje jak podłączyć ten silnik ?
podłączenie silnika elektrycznego z reduktorem
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 5562
- Rejestracja: 04 lip 2004, 16:03
- Lokalizacja: Gliwice
patrząc w internet wygląda na to że do falownika (wiele modeli jest sprzedawanych z dorobionym falownikiem w miejsce puszki) PDF z instrukcja nie znalazłem ale zobacz dokładnie kostkę czy nie widnieje na nich opis faz (może pod kabelkami np.)
sorki za wszystkie błędy ... (dyslektyk)
Zobacz moje filmy http://www.youtube.com/user/pokachontass/videos
Zobacz moje filmy http://www.youtube.com/user/pokachontass/videos
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 220
- Rejestracja: 03 wrz 2008, 18:14
- Lokalizacja: Opolskie
Patrząc na tabliczkę silnik może być zasilany napięciem trójfazowym 220V. U nas napięcie międzyfazowe wynosi 380V więc.... bezpośrednio nie da rady zostaje falownik.
Można pokombinować zasilając go z sieci 220V oraz na "trzecią" fazę silnika podłączając kondensator (dobrać doświadczalnie 4-8mikroFaradów 250V prądu przemiennego) ale trzeba dokonać pomiaru prądu podczas obciążonego silnika na wszystkich 3 fazach by był równy.
Należy też zachować szczególną ostrożność by nie zostać porażonym prądem elektrycznym, wszelkie połączenia i manipulacje wykonywać na odłączonym zasilaniu.
Dużo silników jednofazowych posiada kondensator do wytworzenia "drugiej" fazy i polepszenia rozruchu i pracy.
Można pokombinować zasilając go z sieci 220V oraz na "trzecią" fazę silnika podłączając kondensator (dobrać doświadczalnie 4-8mikroFaradów 250V prądu przemiennego) ale trzeba dokonać pomiaru prądu podczas obciążonego silnika na wszystkich 3 fazach by był równy.
Należy też zachować szczególną ostrożność by nie zostać porażonym prądem elektrycznym, wszelkie połączenia i manipulacje wykonywać na odłączonym zasilaniu.
Dużo silników jednofazowych posiada kondensator do wytworzenia "drugiej" fazy i polepszenia rozruchu i pracy.
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 2
- Posty: 2
- Rejestracja: 13 lut 2013, 12:34
- Lokalizacja: Krosno
Dziękuje za zainteresowanie , pod kabelkami są napisy
czerwony 1R ,
biały 2S ,
czarny 3T
Mam taki opis do tego silnika :
Podpinając 3 fazy 200V prędkość na wyjściu powinna być 92 obr/min.
Dokładnie 3 fazy 200V (napięcie amerykańskie).
Jeśli pójdzie przez kondensator to bardzo proszę o konkretny typ
[ Dodano: 2013-02-13, 18:14 ]
Czy coś takiego
czerwony 1R ,
biały 2S ,
czarny 3T
Mam taki opis do tego silnika :
Podpinając 3 fazy 200V prędkość na wyjściu powinna być 92 obr/min.
Dokładnie 3 fazy 200V (napięcie amerykańskie).
Jeśli pójdzie przez kondensator to bardzo proszę o konkretny typ
[ Dodano: 2013-02-13, 18:14 ]
Czy coś takiego