CNC do obróbki szkła typu Float (płaskie, budowlane)

Dyskusje dotyczące przecinarek wodnych

Autor tematu
convertops
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 1
Rejestracja: 07 maja 2009, 22:21
Lokalizacja: z nienacka

CNC do obróbki szkła typu Float (płaskie, budowlane)

#1

Post napisał: convertops » 07 maja 2009, 22:33

Witam!

Jestem początkujący w tej branży. Mam spore pojęcie o kompach, z mechaniki jestem nie zły sieci komputerowe też znam.
Z obróbką szkła mam do czynienia od niedawna... Interesują mnie wszelkie rady na ten temat... Cad... export programów do maszyny... Opisy i zastosowanie narzędzi... doświadczenia operatorów maszyn do obróbki szkła (w tym krawędziarek i HDM'ów).

Szukałem z grubsza na forum informacji w temacie szkła float i nie znalazłem... Jeżeli istnieją tematy w tej materii to proszę o linki, jeżeli nie to może stworzymy dział na temat obróbki szkła...

Pozdrawiam

[ Dodano: 2009-05-10, 10:24 ]
Widzę że chyba jestem jedynym "szklarzem" na tym forum szkoda... Myślę że w takim wypadku temat można zamknąć.



Tagi:


dance1
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 3094
Rejestracja: 11 mar 2007, 22:42
Lokalizacja: G-G

#2

Post napisał: dance1 » 13 maja 2009, 20:57

A co chcesz wiedziec ? Mam doswiadczenie na intermacach master edge 3000,4000,6000, 46, master grove. Takze Maszyny 4 , 6 osiowe Tecnometala. Szklo od 4-24mm. Doswiadczenia ponad 6 lat na tych maszynach i szkle oczywiscie. Dodam tylko ze z Macotec-iem tez nie mam problemow, water jet Flow takze opanowany, innych maszyn powiedzmy konwencjonalnych nie bede wymienial. Sprecyzuj o co chodzi "a nie wszystko" ksiazke po tych paru latach mozna napisac. Pozdrawiam szklarza.

[ Dodano: 2009-05-20, 19:53 ]
[ Dodano: 2009-05-10, 10:24 ]
Widzę że chyba jestem jedynym "szklarzem" na tym forum szkoda... Myślę że w takim wypadku temat można zamknąć.

To żeś dużo czasu na tym forum spędził :razz:


pit