Tb6560 4 osie

Sterownik tb6560 problem z uruchomieniem.

Tu możemy porozmawiać na temat podstaw budowy amatorskich maszyn CNC
Awatar użytkownika

Autor tematu
PiotrBiernacki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 2
Rejestracja: 28 mar 2019, 20:11

Tb6560 4 osie

#1

Post napisał: PiotrBiernacki » 01 kwie 2019, 07:50

Witam, jestem początkujący w temacie CNC, jakiś czas temu zacząłem kompletować części na pierwszą maszynę. Mechanicznie to chińskie cnc3018. Płyta to tb6560 4 osie, zasilana na 24v. Po złożeniu zaczęły się schody. Po uruchomieniu i konfiguracji mach3 praktycznie nie działa wogóle. Czasem coś tam ruszy jednym z silników, zazwyczaj wcale. Niekiedy jeden silnik się nagrzewa. Czasami ręcznie w machu coś drgnie. Konfigurację przeglądałem wiele razy, próby były zarówno przez lpt jak i za pomocą konwertera rtm200 lpt- USB. Te same objawy. Płyta kupiona nowa więc wydawało mi się że to kwestia konfiguracji, ale straciłem pewność. Czy któryś z kolegów spotkał się z podobną sytuacją?




ak47
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 1
Posty: 936
Rejestracja: 22 lis 2013, 12:54
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Re: Tb6560 4 osie

#2

Post napisał: ak47 » 01 kwie 2019, 08:29

Gdzieś na forum był temat o tej płycie, jedna płyta komuś się spaliła po tygodniu. Druga działała jak chciała więc wydaje się, że to po prostu felerny układ. Poszukaj ZELRPa polskiego. Wpisz w google zakłąd elektroniczny Ryszard Pachura Bielsko Biała. Odezwij się o sterownik i popytaj o szczegóły bo ten pan robił sterowniki do 3A MAX zdaje się. BYć możę się coś zmieniło bo ja swoją frezarka budowałem ze 4 lata temu. Mój sterownik ZELRP działa do dziś. Nie robię co dnia po 8 godzin ale nigdy mnie nie zawiódł. Nieraz frezowałem projekty które wymagały pracy maszyny na wszystkich osiach przez 6 - 7 godzin non stop. (frezowałem bardzo ale to bardzo dużą kulę jak i płaskorzeźby).