Warsztat od podstaw - tokarka, frezarka, szlifierka

Dobór pierwszej maszyny

Planujesz zakup sprzętu do warsztatu, masz problem z maszyną tu możesz o tym porozmawiać - nie tylko maszyny CNC

Autor tematu
Diakub
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 11
Posty: 11
Rejestracja: 17 lis 2018, 20:03

Warsztat od podstaw - tokarka, frezarka, szlifierka

#1

Post napisał: Diakub » 17 lis 2018, 20:55

Witam szanownych kolegów.

Stawiam swoje pierwsze kroki na tym forum i w obróbce metali. Mam do was prośbę o opinię co do wyboru pierwszych maszyn do warsztatu. Od razu zaznaczę że w praktyce to jestem zielony w obróbce. Natomiast jest potencjał, Klienci są, no i chęci :) Więc od początku.