CNC od podstaw(szkoła)

Tu możemy porozmawiać na temat podstaw budowy amatorskich maszyn CNC

Autor tematu
sevi2s
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 06 gru 2017, 17:29

CNC od podstaw(szkoła)

#1

Post napisał: sevi2s » 06 gru 2017, 17:36

Witam, jestem po szkole średniej (Liceum) aktualnie zapisałem sie na KKZ który będzie trwał 2 lata około 400 godzin teorii i 600 praktyki, od podstaw przez tokarki/frezarki konwencjonalne po numeryki, na końcu uzyskuje się (jeżeli zda się egzamin) tytuł operatora maszyn sterowanych numerycznie - szkoła jest ze środków unijnych. I teraz moje pytanie czy warto w tym czasie uczyć się takich programów jak AutoCad, SolidWorks, EdgeCam? Cały czas ucze się rysunku technicznego, i przymierzam się do zakupu książki "Obsługa i programowanie maszyn numerycznych - Witold Habrat" oraz czytam książki związane z technologią ogólną, materiałoznawstwem. dziękuje za odpowiedz.




andrzej_god
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 7
Rejestracja: 29 sty 2013, 21:20
Lokalizacja: net

Re: CNC od podstaw(szkoła)

#2

Post napisał: andrzej_god » 06 gru 2017, 21:16

:D zawsze warto się uczyć
magik

Awatar użytkownika

AB Engineering
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Posty w temacie: 1
Posty: 49
Rejestracja: 04 sie 2017, 21:52
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Re: CNC od podstaw(szkoła)

#3

Post napisał: AB Engineering » 06 gru 2017, 21:26

Popieram. Jeżeli masz czas to czemu nie. Przy znajomości maszyn sterowanych numerycznych, dodatkowa znajomość programu CAM może Ci pomóc w znalezieniu lepszej pracy.
Projektowanie maszyn i części
Frezarka CNC (DIY)
Wsparcie inżynierskie


Majster70
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1253
Rejestracja: 08 cze 2010, 23:37
Lokalizacja: Piastów

Re: CNC od podstaw(szkoła)

#4