Poszukuję serwisu do maszyny

Dyskusje na temat przecinarek plazmowych i gazowych sterowanych numerycznie.

Autor tematu
dragonscale
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 03 lip 2014, 08:08
Lokalizacja: Sz-n

Poszukuję serwisu do maszyny

#1

Post napisał: dragonscale » 03 lip 2014, 08:17

Witam wszystkich, mam problem, maszyna którą się zajmuję ostatnio źle funkcjonuje. Jakiś czas temu był u nas serwis, wymienili łożyska oraz sterownik główny, ale maszyna dalej gubi wymiary i ma problemy z kompresją. Jestem dość zielony jeśli chodzi o maszynki do cięcia, zajmuję się tylko robieniem programów cnc, jednak z polecenia przełożonego mam za zadanie znaleźć kogoś kto mógłby dopieścić maszynę doprowadzając ją do 100%-wej funkcjonalności. Poprzednicy jakoś nie palą się do roboty, więc szukam kogoś bardziej dyspozycyjnego.

Btw firma znajduję sie w Szczecinie, więc poszukuję serwisu w mieście lub okolicach. Proszę o kontakt na pw.



Tagi:

Awatar użytkownika

cnccad
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 3548
Rejestracja: 24 gru 2006, 11:54
Lokalizacja: już tylko Mysłowice
Kontakt:

#2

Post napisał: cnccad » 04 lip 2014, 06:48

serwis , serwisem ... ale napisz proszę kolego co to za maszyna , z jakim wyposażeniem , jaki sterownik ... jaki rok...
Nie każdy serwis się zajmuje wszystkimi maszynami.
Pozdrawiam.

Każda praca ma swoją wartość a zaniżanie jej wartości jest brakiem szacunku do pieniędzy i samych siebie.


Autor tematu
dragonscale
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 03 lip 2014, 08:08
Lokalizacja: Sz-n

#3

Post napisał: dragonscale » 04 lip 2014, 08:12

Z maszyny udało mi się odczytać:

Firam - Zakmet, AVE! TT3 (91362) 2008 wersja 11.01.03 (FINAL)