Kurs/szkolenie CNC - opinie

Tu można porozmawiać na dowolny temat nie koniecznie związany z tematyką maszyn i CNC

Autor tematu
diablo-82
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1

Kurs/szkolenie CNC - opinie

Post napisał: diablo-82 » 25 mar 2014, 11:26

Witam wszystkich na forum. Od jakiegoś czasu myślę o zrobieniu sobie szkolenie w dziedzinie programowania i operowania tokarką CNC. Z zawodu jestem technik mechanik specjalność obróbka skrawaniem (tokarz). Praktyki w tej dziedzinie mam nie wiele i na starych maszynach i jak to się mówi "to było dawno i nie prawda"(z 8-10 lat temu) :D Co do maszyn CNC to nic nie wiem, ale nie zraża mnie to aby taki kurs odbyć. Postanowiłem, że skoro mam wyuczony taki zawód to poszukam pracy w tym kierunku ale najpierw podniosę swoje umiejętności.
Mam pytanie do osób które taki kurs zrobiło. Kurs jest drogi i wydać te 2-3 tysiące za 5 dni szkolenia to nie problem i łatwo wyrzucić tą kasę w błoto. Szukam kursu na którym czegoś naprawdę się nauczę i praktykę będę miał na prawdziwych maszynach CNC, a nie na jakiś małych przenośnych "popierdówkach". Ofert w necie jest na prawdę sporo ale opiń na temat tych kursów mniej. Jeżeli jest ktoś tu, kto taki kurs zrobił niech się wypowie na co zwrócić uwagę podczas wyboru takiego kursu, na jakich typach maszyn się uczyć itp. itd, a może polecicie coś.

Tagi:

marcin1916
Znawca tematu (min. 80)
Znawca tematu (min. 80)

Post napisał: marcin1916 » 25 mar 2014, 13:57

Żaden kurs nic ci nie da jeśli nie masz zielonego pojęcia o obsłudze i programowaniu maszyn.Zatrudnij się w jakiejś firmie na początek jako guzikowy i krok po kroku ucz się od tych co posiadają wiedzę.
Heidenhain, Fanuc, Fagor, Pronum,Tiger5,Agiecut,Agiemat3 Millplus,Rhinoceros3,4,5Mastercam8,9,10,Edgecam6,11.5,2011,Sprutcam4,2007,7,8,9,10,11Solidworks,Cimco 6.1

HIHI18
Znawca tematu (min. 80)
Znawca tematu (min. 80)

Post napisał: HIHI18 » 25 mar 2014, 16:14