Naddatki na obróbke zgrubną i kształtującą otworu wytaczanie
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 6
Naddatki na obróbke zgrubną i kształtującą otworu wytaczanie
witam
Jestem studentem i mam problem z projektem. Mam do wykonania projekt korpusu. Naddatki na obróbke zgrubną i kształtującą otworu poprzez wytaczanie. Dlatego wytaczanie bo średnica otworu wejściowego jest mniejsza niż kolejne większe znajdujące się głębiej. Siedze ju nad tym ładne parę dni. Z góry dziękuje na pomoc. Szukałem już w wielu normach ale nie znalazłem na wytaczanie.
Jestem studentem i mam problem z projektem. Mam do wykonania projekt korpusu. Naddatki na obróbke zgrubną i kształtującą otworu poprzez wytaczanie. Dlatego wytaczanie bo średnica otworu wejściowego jest mniejsza niż kolejne większe znajdujące się głębiej. Siedze ju nad tym ładne parę dni. Z góry dziękuje na pomoc. Szukałem już w wielu normach ale nie znalazłem na wytaczanie.
Tagi:
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 1
- Kontakt:
-
witaj
już to znalazłem wcześniej ale nie mam możliwości odnalezienia parametrów
T– tolerancja wymiaru operacji poprzedniej, do wzoru
wlicza się tylko tolerancję
wymiaru mierzoną w głąb materiału,
Raz– średnia wysokość chropowatości powierzchni,
W– wartość głębokości warstwy wadliwej i tolerancj
i wymiaru półfabrykatu,
ρ– wypadkowe odchylenie przestrzenne powierzchni obr
abianej części np.
przesunięcia, skrzywienia osi, niewspółosiowości, m
imośrodowości,
zwichrowania itp. (geometryczna suma wektorów),
ρ
– błąd bazowania i zamocowania przedmiotu w zabiegu
wykonywanym
(geometryczna suma wektorów),
konkretnie dla mojego typu. szukałem do otworów ale lipa, wszedzie jedynie dla tych wałków:/
jakieś porady co dalej?
[ Dodano: 2013-12-29, 19:03 ]
dodam że policzyłem naddatki całkowite wg doboru rodzaju odlewania i wlk nominalnych. tw naddatek RMA i tolerancje odlewu CT.