zlece nawiert piast 4x100 na 5x100
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 3
- Posty: 8
- Rejestracja: 15 mar 2008, 19:41
- Lokalizacja: gliwice
zlece nawiert piast 4x100 na 5x100
witam szukam osoby lub firmy z okolic Gliwic (Śląsk )która nawierci mi precyzyjnie i nagwintuje piasty 4x100 na 5x100
Tagi:
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 5598
- Rejestracja: 04 lip 2004, 16:03
- Lokalizacja: Gliwice
a możesz pokazać rys. lub zdjęcie tego o co ci dokładnie chodzi z wymiarami ,jakie te otwory jaki gwint materiał piasty itd.
sorki za wszystkie błędy ... (dyslektyk)
Zobacz moje filmy http://www.youtube.com/user/pokachontass/videos

Zobacz moje filmy http://www.youtube.com/user/pokachontass/videos
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 3099
- Rejestracja: 11 mar 2007, 22:42
- Lokalizacja: G-G
jeżeli chodzi o zmianę rozstawu śrub w samochodzie można zastosować dystanse adaptery ze szpilkami, grubość min 23mm, pamiętaj żeby to uwzględnić przy zakupie nowych felg (inne et felgi) choć nie polecam ze względu na bezpieczeństwo zmian 5-4 4-5.
O wierceniu i gwintowaniu nowych otworów w piaście raczej zapomnij, szybko koła zgubisz, jak wyobrażasz sobie na okręgu który ma 100mm i 4 otwory, umieścić nowych 5 zachowując wytrzymałość piasty?
Pomyśl o swoim i innych bezpieczeństwie.
O wierceniu i gwintowaniu nowych otworów w piaście raczej zapomnij, szybko koła zgubisz, jak wyobrażasz sobie na okręgu który ma 100mm i 4 otwory, umieścić nowych 5 zachowując wytrzymałość piasty?
Pomyśl o swoim i innych bezpieczeństwie.
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 3
- Posty: 8
- Rejestracja: 15 mar 2008, 19:41
- Lokalizacja: gliwice
dystans odpada ze względu że felga już jest i et na to nie pozwala (a myślisz ze dystans jest lepszy ???(nie dość ze obciąża dość znacznie piastę co już jest nie korzystne to jeszcze odsuwa cały środek ciężkości koła co robi lepszą potencjalną dźwignie, i trzyma się na 4 śrubach
piasty bez problemu to wytrzymają jeżeli kolo się trzyma na 4 śrubach to czemu by się nie miało trzymać na 5 ??? dość popularny sposób na zmianę rozstawu wiele osób na całym świecie to stosuje i nigdy na żadnym forum nikt napisał o jakimś przypadku wyrwania śrub czy pęknięcia piasty jedyny mi znany przypadek to przekręcenie gwintów ,zerwie gwintów zbyt mocnym przykręceniem śrub i koło wyrwało
( zobacz jak są zrobione oryginalne otwory na piaście jakie ścianki maja np z mk II mk III po zewnętrznej i wytrzymuje ) po za tym jeden otwór zostaje bo jest już na tej średnicy i trzeba tylko 4 nawiercić z tego tylko 1 wypada dość blisko


-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 2380
- Rejestracja: 04 mar 2008, 08:14
- Lokalizacja: Sulmierzyce
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 186
- Rejestracja: 22 lut 2005, 00:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: