Połączenia rozłączne-problem

Dyskusje dotyczące spraw związanych z rysunkiem technicznym

Autor tematu
BoomBox20
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Posty w temacie: 1

Połączenia rozłączne-problem

Post napisał: BoomBox20 » 16 mar 2011, 13:19

Witam,jestem początkujący w CAD i nowy na tym forum więc jeśli złe miejsce na temat to proszę o przeniesienie.

Mam otóż taki problem,-do wykonania mam połączenia rozłączne i takie też wykonałem(rys. niżej):

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wykonałem je jako 3d.Jak je teraz przerzucić do 2d i zrobić rendery oraz wydrukować jak te 2 ostatnie screeny ?Ewentualnie jak zrobić przekrój tego i odpowiednio zakreskować?!

Otóż chodzi o to że muszę to wszystko mieć narysowane jako 2d i teraz w zależności od rodzaju stali, a każda stal ma inną wytrzymałość działa siła rozciągająca muszę obliczyć wytrzymałość danego połączenia.Jak to wszystko zrobić?

Podumowując:
1:Jak przerzucić te bryły 3d do 2d?
2:Jak je zakreskować?
3:Jak ewentualnie zrobić przekrój żeby wszystko było widać.
4:No i jak obliczyć te siły dla danego połączenia?Czy w ogóle da się to zrobić w Auto Cad-jeśli tak to jak?Albo czy da się to zrobić w Inwentorze?Jeśli tak to jak?

Jak pisałem jestem początkujący więc proszę o pomoc i oczywiście można pisać a nawet jest wskazane łopatologiczne pisanie(dla zielonego).pozdrawiam i proszę o pomoc.

Tagi:

Pabloss
Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
Posty w temacie: 1

Post napisał: Pabloss » 20 mar 2011, 21:46

Jak przerzucić te bryły 3d do 2d?
Rozumiem ze chodzi o inventora. bierzesz nowy rysunek, klikasz rzut bazowy i tam wybierasz swoje zlozenie, ustawiasz skale, styl i tyle :P inventor jest prosty wiec pewnie sobie poradzisz :P
2:Jak je zakreskować?
3:Jak ewentualnie zrobić przekrój żeby wszystko było widać.