Nowicjusz w narzędziowni

Dyskusje na temat stosowania i doboru narzędzi, głównie skrawających

Autor tematu
D.W
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Posty w temacie: 2
Posty: 43
Rejestracja: 06 lip 2008, 11:02
Lokalizacja: gora

Nowicjusz w narzędziowni

#1

Post napisał: D.W » 19 sty 2011, 09:45

Witam serdecznie szukam osoby która pomogła by mi w udzieleniu dobrych rad w tworzeniu magazynu z narzędziami w obróbce metali. jestem nowicjuszem i nie chce popełnić błędu. Proszę o pomoc z góry dziękuje.



Tagi:


tuptus59
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 199
Rejestracja: 08 wrz 2009, 21:26
Lokalizacja: kraków

narzędzia

#2

Post napisał: tuptus59 » 19 sty 2011, 10:07

Nie określiłeś o jakie narzędzia chodzi i co chcesz robić czy obrabiarka manualna czy CNC , jaki rodzaj obrabiarki tokarka,frezarka,szlifierka narzędzi jest dużo podaj trochę więcej szczegółów do jakiej kwoty narzędzia górna czy dolna półka cenowa
tuptus

Awatar użytkownika

RomanJ4
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 3
Posty: 11575
Rejestracja: 17 mar 2009, 08:55
Lokalizacja: Skępe

#3

Post napisał: RomanJ4 » 19 sty 2011, 10:18

Jako żywo przypomina mi się historia której bylem świadkiem, kiedy do tokarza w małym zakładziku przyszedł starszy rolnik z prośbą o wytoczenie tulejki do jakiejś maszyny rolniczej.
Na pytanie tokarza o jakiś rysunek czy wymiary, dziadek odrzekł, że nie zna, "ale panie, żeby była pasowna...", i tak w kółko... :grin:
pozdrawiam,
Roman


numerek
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1555
Rejestracja: 01 wrz 2005, 00:23
Lokalizacja: trójmiasto

#4

Post napisał: numerek » 19 sty 2011, 11:34

no cóż do mnie co rusz przychodzą prawdziwki :)

panie dorób mi Pan te druty grila bo ta chińczyzna się popsuła

- jakie druty ?
-no te co się tam kiełbase kładzie
- aha .. ruszt ... ma Pan jakiś wymiar ?
- panie co tu mierzyć , gril jak gril