tworzenie elementu do wycięcia w solidworksie
-
Autor tematu - Stały bywalec (min. 70)
- Posty w temacie: 2
tworzenie elementu do wycięcia w solidworksie
Witam. Jestem całkowicie zielony w tym temacie. Liczę na wasza pomoc. Mam pytanie w jaki sposób można przekształcić element 3D wykonany w solidworksie na g-code. Szukałem informacji o tym ale nie moge znależć może szukam nie tam gdzie należy. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Tagi:
-
- Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Sam Solid nie wystarczy. Aby wygenerować kody G musisz mieć dodatkowy moduł cam. W Solidzie moduł ten nosi nazwę po prostu "solidcam". Ostatnio (chyba ostatnio) wyszedł też Mastercam dla Soliworks. Solidcam integruje się z Worksem. Można jednak używać programów cad/cam, które de facto są camem z możliwością projektowania np edgecam, mastercam, sprutcam. Tyle wstępnych informacji.
Tak przy okazji, jeśli posiadasz lub będziesz miał któryś z tych programów w wersji studenckiej, będziesz się mógł tylko pobawić samym programem. Generowanie kodu jest tu z reguły wyłączone (bo a nuż zechcesz na tym zarabiać
) Tylko pełne wersje licencjonowane nie mają takich ograniczeń.
Tak przy okazji, jeśli posiadasz lub będziesz miał któryś z tych programów w wersji studenckiej, będziesz się mógł tylko pobawić samym programem. Generowanie kodu jest tu z reguły wyłączone (bo a nuż zechcesz na tym zarabiać

-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Kontakt:
SolidCam nie jest integralna czescia SolidWorks, wiec to nie jest ta sama zaleznosc jak NX i NX Cam! W zwiazku z tym nie mozna powiedziec, ze Cam do SW to SolidCam.
Camow wspolpracujacych z SW jest kilkanascie, SolidCam jest jednym z nich, ktory nie wyroznia sie niczym.
Keyword= Cam>>>
Camow wspolpracujacych z SW jest kilkanascie, SolidCam jest jednym z nich, ktory nie wyroznia sie niczym.
Keyword= Cam>>>
Ostatnio zmieniony 31 maja 2010, 16:24 przez bildder, łącznie zmieniany 4 razy.
Paweł Kęska
CSWE | CSWI | CSWP
-----------------------
solid-szkolenia.pl
solid-blog.pl