Witam,
czy ma ktoś z kolegów informację jak czytać oznaczenia szlifierek nua 25, są oznaczenia np: nua-25HB, 25MS,25HA na stronie lakfam jest tylko parę modeli a mnie interesują opisy modeli z późniejszych lat z Kowar, najbardziej co to za model nua 25MS
czyli np nua 25ms nie ma żadnego ruchu, posuwu automatycznego czy ma tylko wzdłużny?
z opisu wnioskuje że H to ruch hydrauliczny główny
Potrzebuje głównie do ostrzenia narzędzi, frezy, rozwiertaki i chciałbym dobrać pod siebie odpowiedni model
pozdrawiam Grzesh
NUA-25
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 11925
- Rejestracja: 17 mar 2009, 08:55
- Lokalizacja: Skępe
Re: NUA-25
Mam, ale po czesku (jak nie umrzesz ze śmiechu..Grzesh pisze:dla odswieżenia może ktoś poratuje dtr do nua 25, którys z kolegów posiada ?

https://www.easypaste.org/file/8Gn2ekhU ... df?lang=pl
Dodane 32 minuty 40 sekundy:
Może tu coś dodatkowego znajdziesz, najlepiej się do nich zarejestrować by otwierały się linki z tekstu(bezpłatnie), jest tam w ogóle dużo ciekawych rzeczy...
https://www.chipmaker.ru/search/?q=NUA%2025&quick=1
tu chyba to co Cię interesowało
https://www.chipmaker.ru/topic/167155/?page=2
pozdrawiam,
Roman
Roman
-
- Znawca tematu (min. 80)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 97
- Rejestracja: 08 lut 2011, 17:32
- Lokalizacja: mars
Re: NUA-25
Dzięki Roman jak zwykle za dobre kierunki wykopalisk.
Poszukuję instrukcji jak się zabrać za samo wrzeciono. Boję się w ciemno walić młotkiem bo moja NUA mimo że ma 50 lat mało pracowała ale o oleju czy smarowaniu niewiele wiedziała stąd uważam, że należy jej się umycie łożysk i właściwe smarowanie a polata drugie tyle.
Niestety w DTR nie zauważyłam prześwietlenia samego wrzeciona.
A może nie ma co przeżywać tylko rozbierać... Może ktoś z doświadczeniem podpowie w tym temacie - będę wdzięczny.
Poszukuję instrukcji jak się zabrać za samo wrzeciono. Boję się w ciemno walić młotkiem bo moja NUA mimo że ma 50 lat mało pracowała ale o oleju czy smarowaniu niewiele wiedziała stąd uważam, że należy jej się umycie łożysk i właściwe smarowanie a polata drugie tyle.
Niestety w DTR nie zauważyłam prześwietlenia samego wrzeciona.
A może nie ma co przeżywać tylko rozbierać... Może ktoś z doświadczeniem podpowie w tym temacie - będę wdzięczny.