Znaleziono 1336 wyników

autor: k-m-r1
24 wrz 2018, 17:45
Forum: INNE MASZYNY i URZĄDZENIA
Temat: Prosty robot typu Delta contra kartezjański
Odpowiedzi: 188
Odsłony: 6818

Re: Prosty robot typu Delta contra kartezjański

https://www.youtube.com/watch?v=otR1b3ACqrA Festo ma fajne rozwiązania jednak na obecne czasy nie wszędzie znajdują zastosowanie poza standardowymi siłownikami. https://www.youtube.com/watch?v=c3-wIICjAhE https://www.youtube.com/watch?v=jPGgl5VH5go https://www.youtube.com/watch?v=u8tfES8gImc i więce...
autor: k-m-r1
16 wrz 2018, 12:42
Forum: INNE MASZYNY i URZĄDZENIA
Temat: Prosty robot typu Delta contra kartezjański
Odpowiedzi: 188
Odsłony: 6818

Re: Prosty robot typu Delta contra kartezjański

Jest ten sam problem z magnesem jak w moim ramieniu Scara. Dlaczego detal nie odkleja sie od magnesu? Mały detal duży magnes... Mniejszy magnes mniejsze pole magnetyczne... Może odkleić detal napięciem zmiennym. Może dwa magnesy mały i duży? U mnie jeden magnes wylądował z przekaźnika Finder 24V coś...
autor: k-m-r1
12 wrz 2018, 10:47
Forum: INNE MASZYNY i URZĄDZENIA
Temat: Prosty robot typu Delta contra kartezjański
Odpowiedzi: 188
Odsłony: 6818

Re: Prosty robot typu Delta

Ciekawi mnie podajnik sprężynek i jego koncepcja.


autor: k-m-r1
11 wrz 2018, 12:22
Forum: INNE MASZYNY i URZĄDZENIA
Temat: Prosty robot typu Delta contra kartezjański
Odpowiedzi: 188
Odsłony: 6818

Re: Prosty robot typu Delta

Moja sacra też nie była idealna. Bazowanie zrobiłem na składanym ramieniu bo inaczej to histereza czujnika psuła wszystko i nie dało sie pracować ramieniem. Do tej operacji montażu widziałbym innego robota. Delta jest fajna bo pod nią można bez problemy zamontować podajniki materiału i w niczym to n...
autor: k-m-r1
06 wrz 2018, 11:13
Forum: INNE MASZYNY i URZĄDZENIA
Temat: Prosty robot typu Delta contra kartezjański
Odpowiedzi: 188
Odsłony: 6818

Re: Prosty robot typu Delta

z małej seri 025 lub 30 NMRV 60:1 ewntualnie coś jeszcze pomiędzy silnikiem np przekładnia planetarna 4:1.
autor: k-m-r1
05 wrz 2018, 13:28
Forum: INNE MASZYNY i URZĄDZENIA
Temat: Prosty robot typu Delta contra kartezjański
Odpowiedzi: 188
Odsłony: 6818

Re: Prosty robot typu Delta

Czy napęd będzie bezpośredni na osi czy przekładnia?
Fajnie odchudzone ramiona. Jeszce można upchnąć mniejsze otwory pomiędzy oraz w postawie bazowej chwytaka kilka otworów.
autor: k-m-r1
30 sie 2018, 13:08
Forum: INNE MASZYNY i URZĄDZENIA
Temat: Prosty robot typu Delta contra kartezjański
Odpowiedzi: 188
Odsłony: 6818

Re: Prosty robot typu Delta

Ramiona chyba sporo przewymiarowane i ciężkie.

Wyszukiwanie zaawansowane