Znaleziono 3 wyniki

autor: ser1ous
14 kwie 2019, 20:13
Forum: Narzędzia - frezy, noże, gwintowniki etc
Temat: Frezowanie głębokiej kieszeni w PA6
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 1036

Re: Frezowanie głębokiej kieszeni w PA6

Profmill pisze:
14 kwie 2019, 14:25
Czy przy frezowaniu stosujecie głębokości skrawania wg katalogu (tu: 4,7mm) czy zmniejszacie?
Czy wydaje się Wam że zbieranie po ~5mm grubości na takim wysięgu (~155mm) jest OK?
Czy takie narzędzie może wchodzić w materiał po linii śrubowej? Jeśli tak to raczej pod niewielkim..
Weź sobie zacznij od 0,5 mm i zobaczysz jak pójdzie. Musisz kombinować z parametrami.
Może wchodzić po linii śrubowej, możesz też wywiercić otwór na środku kieszeni i tam się zagłębiać.
autor: ser1ous
14 kwie 2019, 10:04
Forum: Narzędzia - frezy, noże, gwintowniki etc
Temat: Frezowanie głębokiej kieszeni w PA6
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 1036

Re: Frezowanie głębokiej kieszeni w PA6

Napiszesz jaką głowicę masz na myśli?
http://www.imc-companies.com/taegutec/t ... 7&GFSTYP=M

⌀26 x 200 mm
⌀33 x 220 mm
autor: ser1ous
13 kwie 2019, 23:46
Forum: Narzędzia - frezy, noże, gwintowniki etc
Temat: Frezowanie głębokiej kieszeni w PA6
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 1036

Re: Frezowanie głębokiej kieszeni w PA6

Ja bym jechał zgrubnie głowicą powiedzmy ⌀25 lub ⌀32, później obróbka samych promieni frezem ⌀16 i na koniec kontur kieszeni też frezem ⌀16.

Pozdrawiam.

Wróć do „Frezowanie głębokiej kieszeni w PA6”