IMPULS3 pisze:które ważą do mojego rowetrka w okolicy 5.5kg za 1KWh energii (choć różnie wychodzi w zależności jakich pojemnosci użyjesz akumulatorków do budowy akumulatora). Więc prosty rachunek powiedzmy ze potrzebujesz 30KWh *5.5kg = 165kg.
Cytat:
"Pojemność baterii / akumulatora Zoe
Zaskakująca w tym aucie jest pojemność składającej się ze 192 ogniw baterii o masie 305 kg, która wynosi aż 41 kWh (pojemność użyteczna ok. 37 kWh)."
Nie wiem czym usztywniałeś swoją baterię - w zasadzie przy tak małej objętości to nie jest potrzebne. A tutaj niezbędne. Ty używałeś do zgrzewania blaszek 0,2mm dla pradu - ale tutaj musi to być wielokrotnie grubsze.
Rower to 30km/h. Auto zdecydowanie więcej powinno jeździć - przeciążenia i rozłożenie masy swoje robi.
Nawet klimę i grzanie oraz hamulce należy zamienić na elektryczne .... w rowerze od biedy mogą zostać nawet zaciskowe niehydrauliczne....
Jak myślisz ile gwiazdek dostałoby z taką samodzielnie zrobioną baterią umieszczona w bagażniku lub komorze silnika ? Problemów przy przeróbce jest b.wiele.
auto elektryczne trzeba zaprojektować od początku, na nowo.