lepi pisze:Wciaż nie widzę zadnej przewagi silnika krokowego.
Pomyślałem o krokowym bo z automatu trzyma na hamulcu a w oryginale był silnik z hamulcem
hamulec gabarytowo wydaje się dosyć duży w stosunku do reszty silnika i nie jestem pewny czy jest on równy momentowi silnika czy jednak nie znacznie mocniejszy.
Dałbym tam silnik DC ale nie jestem pewien tego hamowania oraz w sumie nie wiem jaki silnik tam wpakować
kszumek pisze:(zauważyliście że my tu tak tylko między sobą ?)
spokojne słucham dyskusji i argumentacji
Dodam jeszcze że przełożenie jest spore z silnika na ślimak jest przekładnia redukująca obroty następnie ślimak jeszcze kręci nakrętką z gwintem (co prawda nie samohamownym) dodałem film z rozbiórki
https://youtu.be/kgoTrKid0dk?si=W9mxI2wzBzjDx-Eu gdyby ktoś chciał poznać lepiej konstrukcje.
Może powinienem zrobić testy organoleptyczne zarówno badając siłę zaciągania jak i siłę trzymana oraz możliwość wystąpienia samozluzowania?