Prazimat DLZ 180x450 cytrynka z DDR.
-
Autor tematu - Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 39
- Posty: 184
- Rejestracja: 22 wrz 2007, 00:58
- Lokalizacja: Słupsk
Witam
Pokaż kotku co masz w środku
Przy okazji wymiany uszczelki chciałem pokazać jak wygląda wrzeciennik od środka.
[youtube][/youtube]
Pokaż kotku co masz w środku
Przy okazji wymiany uszczelki chciałem pokazać jak wygląda wrzeciennik od środka.
[youtube][/youtube]
Zapraszam na mój kanał YouTube : Garaż Tomka
Ciekawe projekty, remonty i modyfikacje.
Ciekawe projekty, remonty i modyfikacje.
-
Autor tematu - Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 39
- Posty: 184
- Rejestracja: 22 wrz 2007, 00:58
- Lokalizacja: Słupsk
Witam
Już prawie, prawie....
Właśnie skończyłem remont konika. To będzie czarny koń tych wyścigów .
Jest szansa, że plan zostanie wykonany i do zimy będzie cytryna skończona...
[youtube][/youtube]
Już prawie, prawie....
Właśnie skończyłem remont konika. To będzie czarny koń tych wyścigów .
Jest szansa, że plan zostanie wykonany i do zimy będzie cytryna skończona...
[youtube][/youtube]
Zapraszam na mój kanał YouTube : Garaż Tomka
Ciekawe projekty, remonty i modyfikacje.
Ciekawe projekty, remonty i modyfikacje.
-
Autor tematu - Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 39
- Posty: 184
- Rejestracja: 22 wrz 2007, 00:58
- Lokalizacja: Słupsk
A witam...
Wszystko co sobie zażyczysz... Tylko miesiąc trzeba czekać
A propo. W ten weekend będzie montaż obrotomierza i mam nadzieję pierwsze toczenie. Mały element i w aluminium więc bez kalibrowania zrobimy.
Wszystko co sobie zażyczysz... Tylko miesiąc trzeba czekać
A propo. W ten weekend będzie montaż obrotomierza i mam nadzieję pierwsze toczenie. Mały element i w aluminium więc bez kalibrowania zrobimy.
Zapraszam na mój kanał YouTube : Garaż Tomka
Ciekawe projekty, remonty i modyfikacje.
Ciekawe projekty, remonty i modyfikacje.
-
Autor tematu - Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 39
- Posty: 184
- Rejestracja: 22 wrz 2007, 00:58
- Lokalizacja: Słupsk
Miałem tylko pomalować ale nie wytrzymałem...
Przynajmniej wygląda teraz tak jak powinna:
[youtube][/youtube]
Przynajmniej wygląda teraz tak jak powinna:
[youtube][/youtube]
Zapraszam na mój kanał YouTube : Garaż Tomka
Ciekawe projekty, remonty i modyfikacje.
Ciekawe projekty, remonty i modyfikacje.
-
Autor tematu - Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 39
- Posty: 184
- Rejestracja: 22 wrz 2007, 00:58
- Lokalizacja: Słupsk
Witam
Kolejny moduł skończony. Pulpit sterowniczy doczekał się obrotomierza. Niestety zakupy na Alli mają tą wadę, że nie opłaca się wysyłać towaru do wymiany. Jakoś przeżyję bez tego "0"
[youtube][/youtube]
Kolejny moduł skończony. Pulpit sterowniczy doczekał się obrotomierza. Niestety zakupy na Alli mają tą wadę, że nie opłaca się wysyłać towaru do wymiany. Jakoś przeżyję bez tego "0"
[youtube][/youtube]
Zapraszam na mój kanał YouTube : Garaż Tomka
Ciekawe projekty, remonty i modyfikacje.
Ciekawe projekty, remonty i modyfikacje.
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 11572
- Rejestracja: 17 mar 2009, 08:55
- Lokalizacja: Skępe
Obrotomierz to przydatna rzecz, pomimo że obroty ustawiasz wg tabliczki, a do falownika(jeśli mamy) warto jeszcze pod wyjście sygnałów analogowych (AO2/GND, jeśli jest)
dać stosowny mały amperomierz (albo woltomierz czy falomierz pod F)- widać wtedy jakie masz na napędzie przeciążenia podczas obróbki w czasie rzeczywistym...
dać stosowny mały amperomierz (albo woltomierz czy falomierz pod F)- widać wtedy jakie masz na napędzie przeciążenia podczas obróbki w czasie rzeczywistym...
pozdrawiam,
Roman
Roman
-
Autor tematu - Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 39
- Posty: 184
- Rejestracja: 22 wrz 2007, 00:58
- Lokalizacja: Słupsk
Witam
Mam w niej nieoryginalny silnik. Ten ma 1,1kW a w DTR jest 0,85kW. Nie wiem ile miał obrotów oryginalny ale ten ma chyba wyższe. Na pierwszym biegu przy obecnym położeniu paska to wg tabliczki prędkość maksymalna 250 obr/min a mi wyszła 650 obr/min. Będę zmieniał układ paska bo strach pomyśleć na jaką prędkość się wkręci na drugim biegu. W oryginale 1600 obr/min. Mogłaby mi odlecieć...
Mam w niej nieoryginalny silnik. Ten ma 1,1kW a w DTR jest 0,85kW. Nie wiem ile miał obrotów oryginalny ale ten ma chyba wyższe. Na pierwszym biegu przy obecnym położeniu paska to wg tabliczki prędkość maksymalna 250 obr/min a mi wyszła 650 obr/min. Będę zmieniał układ paska bo strach pomyśleć na jaką prędkość się wkręci na drugim biegu. W oryginale 1600 obr/min. Mogłaby mi odlecieć...
Zapraszam na mój kanał YouTube : Garaż Tomka
Ciekawe projekty, remonty i modyfikacje.
Ciekawe projekty, remonty i modyfikacje.
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 2059
- Rejestracja: 11 wrz 2008, 16:04
- Lokalizacja: Poznań
Ten Twój ma pewnie coś ok. 2800 obr/min. a oryginalny wg tego co podajesz pewnie ok. 900 obr/min. (1 para biegunów - 3 pary biegunów). I oryginał ma dużo większy moment.tomchlop pisze:Witam
Mam w niej nieoryginalny silnik. Ten ma 1,1kW a w DTR jest 0,85kW. Nie wiem ile miał obrotów oryginalny ale ten ma chyba wyższe. Na pierwszym biegu przy obecnym położeniu paska to wg tabliczki prędkość maksymalna 250 obr/min a mi wyszła 650 obr/min. Będę zmieniał układ paska bo strach pomyśleć na jaką prędkość się wkręci na drugim biegu. W oryginale 1600 obr/min. Mogłaby mi odlecieć...