wypukłość w solid edge


Autor tematu
kkkkkk
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 19 mar 2014, 10:21
Lokalizacja: wielkopolska

wypukłość w solid edge

#1

Post napisał: kkkkkk » 19 mar 2014, 14:18

witam wszystkich...uczę się właśnie sold e d g e v 20 i nie wiem jak wykonać wypukłość zaznaczonej powierzchni ...proszę o łopatologiczne wytłumaczenie jak to zrobić :)

http://zapodaj.net/5c2df409e82bb.bmp.html



Tagi:

Awatar użytkownika

piocam
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 2
Posty: 317
Rejestracja: 05 sty 2011, 10:05
Lokalizacja: Wrocław

#2

Post napisał: piocam » 19 mar 2014, 14:41

Witam

Kolego mam dwa pytania:
* Czemu robisz to na wersji 20, gdy legalnie możesz mieć najnowszy soft, co pozwoli większej liczbie osób CI pomóc.
* Nie dodasz wypukłości w części blaszanej.

Nie lepiej zrobić to jako część i przy pomocy płaszczyzn zamodelować wypukłość, zastąpić lico i sprawa załatwiona.
Ponieważ się na tym nie znam chętnie się tym zajmę :)

"Jeżeli zrobisz coś dobrze raz, od tego momentu staje się to Twoim obowiązkiem"


Autor tematu
kkkkkk
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 19 mar 2014, 10:21
Lokalizacja: wielkopolska

#3

Post napisał: kkkkkk » 19 mar 2014, 18:06

ok tylko jak mam to zrobić tą wymodelowana płaszczyznę :) ?

Awatar użytkownika

piocam
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 2
Posty: 317
Rejestracja: 05 sty 2011, 10:05
Lokalizacja: Wrocław

#4

Post napisał: piocam » 21 mar 2014, 08:16

Wykonaj dwa szkice, jeden jako krzywą drugi jako profil który po tej krzywej chcesz przeciągnąć. Wywołaj polecenie wyciągnięcia po krzywej, z grupy powierzchni. Następnie zastąp lico i spraw załatwiona.
Ponieważ się na tym nie znam chętnie się tym zajmę :)

"Jeżeli zrobisz coś dobrze raz, od tego momentu staje się to Twoim obowiązkiem"

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Solid Edge”