witam wszystkich...uczę się właśnie sold e d g e v 20 i nie wiem jak wykonać wypukłość zaznaczonej powierzchni ...proszę o łopatologiczne wytłumaczenie jak to zrobić
http://zapodaj.net/5c2df409e82bb.bmp.html
wypukłość w solid edge
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 317
- Rejestracja: 05 sty 2011, 10:05
- Lokalizacja: Wrocław
Witam
Kolego mam dwa pytania:
* Czemu robisz to na wersji 20, gdy legalnie możesz mieć najnowszy soft, co pozwoli większej liczbie osób CI pomóc.
* Nie dodasz wypukłości w części blaszanej.
Nie lepiej zrobić to jako część i przy pomocy płaszczyzn zamodelować wypukłość, zastąpić lico i sprawa załatwiona.
Kolego mam dwa pytania:
* Czemu robisz to na wersji 20, gdy legalnie możesz mieć najnowszy soft, co pozwoli większej liczbie osób CI pomóc.
* Nie dodasz wypukłości w części blaszanej.
Nie lepiej zrobić to jako część i przy pomocy płaszczyzn zamodelować wypukłość, zastąpić lico i sprawa załatwiona.
Ponieważ się na tym nie znam chętnie się tym zajmę
"Jeżeli zrobisz coś dobrze raz, od tego momentu staje się to Twoim obowiązkiem"
"Jeżeli zrobisz coś dobrze raz, od tego momentu staje się to Twoim obowiązkiem"
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 317
- Rejestracja: 05 sty 2011, 10:05
- Lokalizacja: Wrocław
Wykonaj dwa szkice, jeden jako krzywą drugi jako profil który po tej krzywej chcesz przeciągnąć. Wywołaj polecenie wyciągnięcia po krzywej, z grupy powierzchni. Następnie zastąp lico i spraw załatwiona.
Ponieważ się na tym nie znam chętnie się tym zajmę
"Jeżeli zrobisz coś dobrze raz, od tego momentu staje się to Twoim obowiązkiem"
"Jeżeli zrobisz coś dobrze raz, od tego momentu staje się to Twoim obowiązkiem"