PikoCNC 5.0.0 i OpenGL

Problem z karta graficzną

Dyskusje dotyczące działania obsługi programu PikoCNC
Awatar użytkownika

LWi
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 7
Rejestracja: 08 lip 2020, 18:17

Re: PikoCNC 5.0.0 i OpenGL

#11

Post napisał: LWi » 13 lip 2020, 09:42

u mnie do sprawnego działania wystarczyła wygrzebana z piwnicy karta GEforce 8400gs .Nowszych kart nie obsłużył cherlawy zasilacz komputera. Inwestycja w rozbudowę jest tańsza od 1szt freza.



Tagi:


bartekn86
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 7
Posty: 446
Rejestracja: 30 kwie 2018, 20:24
Lokalizacja: Radzionkow
Kontakt:

Re: PikoCNC 5.0.0 i OpenGL

#12

Post napisał: bartekn86 » 13 lip 2020, 16:02

same jakies takie smieszne frezowania to na integrze polecialo (hd 4600) jak władowalem cos do czego docelowo ma być maszynka to sie posrało. Z utęsknieinem czekam na update a jeszcze daj boże jakby liczenie ścieżki narzędzia było przerzucone na gpu.... to grafa za 300 pln zrobi 10 razy szybciej jak proc za 2k pln. I toby byl ogromy plus na korzyśc piko względem konkurencji.

Awatar użytkownika

mitek
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 1
Posty: 744
Rejestracja: 09 cze 2009, 22:06
Lokalizacja: k/Krakowa
Kontakt:

Re: PikoCNC 5.0.0 i OpenGL

#13

Post napisał: mitek » 04 sie 2020, 15:02

Niestety mam też problem z OpenGL.
Zmieniłem komputer na nieco nowszy i problem nadal występuje.
Jak u poprzednika problem z dostępnością sterowników ale co najlepsze syn na nim grał i sporo nawet całkiem ładnie graficznych gier działało... na pewno ładniejszych i bardziej rozbudowanych niż ścieżki w piko które robię :(

Obrazek

Obrazek
Coś jest niemożliwe do czasu... gdy przyjdzie ktoś kto nie wie że jest to niemożliwe i to zrobi :-D

Awatar użytkownika

cosimo
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 3
Posty: 631
Rejestracja: 21 maja 2008, 10:02
Lokalizacja: Damasławek

Re: PikoCNC 5.0.0 i OpenGL

#14

Post napisał: cosimo » 05 sie 2020, 09:16

Niestety mam też problem z OpenGL.
Wysłałem Ci na mail-a wersję do testu - może zadziała.


bartekn86
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 7
Posty: 446
Rejestracja: 30 kwie 2018, 20:24
Lokalizacja: Radzionkow
Kontakt:

Re: PikoCNC 5.0.0 i OpenGL

#15

Post napisał: bartekn86 » 05 sie 2020, 15:15

hej,
Kiedy mniej więcej możemy spodziewać się officialu ?


sebasbox
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 2
Posty: 225
Rejestracja: 16 mar 2019, 10:54

Re: PikoCNC 5.0.0 i OpenGL

#16

Post napisał: sebasbox » 25 paź 2020, 11:26

Czy udało się wyjaśnić kwestię błędu dla karty Intel HD2000? Mam u siebie ten sam problem jak próbuję uruchomić PikoCNC w wersji 5.0


bartekn86
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 7
Posty: 446
Rejestracja: 30 kwie 2018, 20:24
Lokalizacja: Radzionkow
Kontakt:

Re: PikoCNC 5.0.0 i OpenGL

#17

Post napisał: bartekn86 » 26 paź 2020, 18:11

mnie to niszczy, U mnie sie rx580 nie wyrabia a Wy próbujecie to na integrach puszczać, Co ja robię źle ?


sebasbox
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 2
Posty: 225
Rejestracja: 16 mar 2019, 10:54

Re: PikoCNC 5.0.0 i OpenGL

#18

Post napisał: sebasbox » 13 gru 2020, 15:25

U mnie finalnie sprawę zalatwiło dołożenie karty Asus GT610 za 35 pln z olx.


bartekn86
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 7
Posty: 446
Rejestracja: 30 kwie 2018, 20:24
Lokalizacja: Radzionkow
Kontakt:

Re: PikoCNC 5.0.0 i OpenGL

#19

Post napisał: bartekn86 » 06 cze 2021, 18:52

Wracając po pewnym czasie i literaturze do tematu. Mocno wątpliwe jest czy na opengl i renderze tak jak to realizuje piko będzie opcja wrzucenia liczenia na więcej jak jeden rdzeń cpu . Ktoś może coś dodać ?

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „PikoCNC”