Otwór w aluminium

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce metalu ręcznej jak i za pomocą CNC

Autor tematu
Edwin
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 119
Rejestracja: 01 gru 2018, 20:27

Otwór w aluminium

#1

Post napisał: Edwin » 09 lut 2024, 12:18

Czy stosuje się przy obróbce aluminium wysokie tolerancje, np otwór H7?? w aluminium?



Awatar użytkownika

WZÓR
Moderator
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 7954
Rejestracja: 01 sty 2009, 20:01
Lokalizacja: Oława

Re: Otwór w aluminium

#2

Post napisał: WZÓR » 09 lut 2024, 13:16

Tak , stosuje się.

Mariusz.
Pomagam w:
HAAS - frezarki, tokarki


kolec7
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 1
Posty: 974
Rejestracja: 01 mar 2009, 22:40
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Otwór w aluminium

#3

Post napisał: kolec7 » 09 lut 2024, 13:44

Tak stosuje się.
"W życiu piękne są tylko chwile...."


jasiu...
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 5295
Rejestracja: 14 lip 2007, 19:02
Lokalizacja: Westfalia

Re: Otwór w aluminium

#4

Post napisał: jasiu... » 09 lut 2024, 14:36

Dziwne pytanie. A czemuż to miałoby się nie stosować?

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Obróbka metali”