Oferta pomocy za możliwość nauki (Kraków lub okolice).

Oferta bezpłatnej pomocy w zamian za możliwość nauki

Tu proszę umieszczać oferty paracy, mogą tu również zostawiać swoje kontakty osoby szukające pracy oczywiście związanej z CNC.

Autor tematu
mysior
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1

Oferta pomocy za możliwość nauki (Kraków lub okolice).

Post napisał: mysior » 03 gru 2019, 14:01

Witam,

nie wiem jak zacząć.....

W zamian za pomoc chciałbym mieć możliwość popatrzenia przez ramię na toczenie/frezowanie etc.
Nie ma znaczenia czy będą to metody konwencjonalne czy CNC.

Co oferuję w zamian? Mogę zamieść warsztat ;-) ogólnie - pomóc przy jakiś pracach produkcyjno/naprawczych - nie boję się ubrudzić. (po piwo biegać nie będę).

Pewnie powyższe brzmi co najmniej dziwnie..... ale....
Mam 40+ jestem elektronikiem, a pracuję jako informatyk.... ale od zawsze naprawiałem wszystko co było zepsute w zasięgu ręki. Obecna praca mnie co najmniej nuży....... chciałbym ją zmienić, a niestety wszędzie potrzebne doświadczenie lub co najmniej jakaś wiedza na start..... Chyba że do przyuczenia.....a na to mnie nie stać ;-)

Oprócz wiedzy z zakresu informatyki/elektroniki radzę sobie z wymiarowaniem, rysunkiem technicznym, posiadam ogólną widzę o mechanice, potrafię spawać, mam podstawową wiedzę o obróbce materiałów, jestem dokładny.

Bardzo szybko się uczę...

Od razu zaznaczam - nie szukam pracy, nie jestem akwizytorem i nie będę chciał sprzedać czegoś przy okazji. Mogę poświęcić 1-2 popołudnia w tygodniu - najchętniej sobotę.

Nie chcę też pieniędzy za możliwość "podpatrzenia", nie oczekuję też żadnych nakładów (ubrania etc.).

Nie kradnę - jeśli ktoś się obawia mogę dać swoje dane z dowodu, a na "do widzenia" - "wywrócić kieszenie" - nie obrażę się....

Reasumując - oferuję swoją pomoc za "podglądanie" i naukę.....