Mam problem z wygenerowaniem ścieżki w CamBam.

Awatar użytkownika

zacharius
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 6
Posty: 2560
Rejestracja: 04 paź 2007, 01:32
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#11

Post napisał: zacharius » 07 lis 2013, 11:25

no w 0.8 niestety tak. 0.9 juz ma wybor warstwy skrawania


Nie otrzymasz koni wyścigowych krzyżując dwa osły

Tagi:


Komar91
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Posty w temacie: 1
Posty: 29
Rejestracja: 07 sty 2013, 20:38
Lokalizacja: Poznań

#12

Post napisał: Komar91 » 05 lut 2014, 18:46

Przepraszam z góry za odgrzanie starego kotleta, ale jako student i takiego da się zjeść.
Wracając do tematu i problemu z pierwszego postu kolegi konktenbit da się na około obejść ten problem. Po pierwsze wykonujemy polecenia jak pisał zacharius a następnie generujemy dla dwóch polilinii osobne profile. Jeden jak miał być "outside" a tam gdzie nie chciał wcześniej poprawnie "inside" Po czym klikamy generate toolpath i generate g-code i mamy wygenerowaną ścieżkę jak na rysunku. Mam nadzieję ze jako mega początkujący chodź trochę przyczyniłem się do rozwoju


Pozdrawiam
Komar91

Awatar użytkownika

zacharius
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 6
Posty: 2560
Rejestracja: 04 paź 2007, 01:32
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#13

Post napisał: zacharius » 06 lut 2014, 09:17

do rozwoju czego? jak cambama to nie bardzo :)
a jak do rozwoju tego jak nie należy robic rysunki to też nie dobre :razz:
ale owszem jest to jakiś rodzaj obejscia
Nie otrzymasz koni wyścigowych krzyżując dwa osły

Awatar użytkownika

sokon
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 248
Rejestracja: 01 gru 2011, 22:35
Lokalizacja: Warszawa

#14

Post napisał: sokon » 07 lut 2014, 23:05

A ja zupełnie nie wiem w czym jest problem.
  • - zassałem DXF'a,
    - zamieniłem wszystko na Polyline (CTRL+A -> CTRL+P),
    - duże przerwy w odcinkach po dociągałem ręcznie ustawiając wcześniej VIEW -> Snap to objects,
    - przerwane odcinki połączyłem w jedną Polyline Join 0.01 (CTRL+J),
    - wygenerowałem ścieżki
całość wygląda tak
Obrazek

CamBam ma to do siebie, że lepiej mu wszystko wychodzi jak pracuje na Polyline (łamanych), inaczej potrafi trochę namieszać. Pracuję na nim w sumie od niedawna ale kilka projektów już za mną i jestem zadowolony, działa na linuchu, nie jest drogi i te drobne niedociągnięcia mogę mu wybaczyć :-)
Solidworks, SprutCam, HSMWorks,
Avia FNK40N, Heidenhain 310
Cincinnati Sabre 750, Acramatic 2100,
Elektrodrążarka wgłębna BP-95,
LinuxCNC, CamBam
Instagram @ndbjmachineworks
Formy wtryskowe - projektowanie i produkcja

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „CamBam”