[Z] gięcie płaskownika 25x40

W tym dziale możesz coś zlecić lub jeżeli masz wolne moce przerobowe przyjąć zlecenie. Dozwolone jest umieszczanie ogłoszeń komercyjnych.
Awatar użytkownika

Autor tematu
Zienek
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 4
Posty: 3019
Rejestracja: 13 gru 2008, 19:32
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

[Z] gięcie płaskownika 25x40

#1

Post napisał: Zienek » 09 lut 2019, 16:02

Cześć,

Szukam dobrego kowala.

S235.
550 sztuk.

Zapraszam do kontaktu.
Paweł z Prototypujemy
tel. 793991220
pawel@prototypujemy.pl

Obrazek




InzSpawalnik
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1613
Rejestracja: 28 gru 2012, 01:04
Lokalizacja: Galaktyka

Re: [Z] gięcie płaskownika 25x40

#2

Post napisał: InzSpawalnik » 10 lut 2019, 23:05

To jest praca na hydrauliczną prasę a nie żadne kowalstwo.


satsun
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Posty w temacie: 2
Posty: 41
Rejestracja: 26 lis 2011, 14:40
Lokalizacja: Częstochowa/Warszawa

Re: [Z] gięcie płaskownika 25x40

#3

Post napisał: satsun » 11 lut 2019, 10:12

Jakie tolerancje?


dario_t1
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 0
Rejestracja: 26 gru 2017, 17:07

Re: [Z] gięcie płaskownika 25x40

#4

Post napisał: dario_t1 » 11 lut 2019, 10:46

Witam


Mozna prosic dxf lub dwg
Na adres
Steltech01@gmail.com

Pozdrawiam

Awatar użytkownika

Autor tematu
Zienek
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 4
Posty: 3019
Rejestracja: 13 gru 2008, 19:32
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: [Z] gięcie płaskownika 25x40

#5

Post napisał: Zienek » 11 lut 2019, 14:55

Dzień dobry,

Kol. dario-t1 - Nie posiadam plików dxf. Detal jest dość prosty. Jeśli jest Pan realnie zainteresowany to poproszę o kontakt telefoniczny - coś uradzimy.

Kol. Satsun - Tolerancje... Hmm. Co jest do uzyskania? Myślę, że powtarzalność jest na priorytecie.

Pozdrawiam,
Paweł
tel. 793991220


satsun
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Posty w temacie: 2
Posty: 41
Rejestracja: 26 lis 2011, 14:40
Lokalizacja: Częstochowa/Warszawa

Re: [Z] gięcie płaskownika 25x40

#6

Post napisał: satsun » 11 lut 2019, 18:37

Powiem tak, generalnie robimy tego typu rzeczy, ale takiego materiału nie mam na stanie, ani narzędzia choć trochę podobnego, a dwa, że należy do tego zrobić proste bo proste, ale jednak narzędzie (stempel, matryca). Ogólnie nie stanowi to dla nas problemu jednak wiąże się to z kosztami.

Napisałem PW

Pozdrawiam :)

Awatar użytkownika

Autor tematu
Zienek
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 4
Posty: 3019
Rejestracja: 13 gru 2008, 19:32
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: [Z] gięcie płaskownika 25x40

#7

Post napisał: Zienek » 11 lut 2019, 21:12

Odczytane.
Piłka w grze.
:)

Awatar użytkownika

Autor tematu
Zienek
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 4
Posty: 3019
Rejestracja: 13 gru 2008, 19:32
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: [Z] gięcie płaskownika 25x40

#8

Post napisał: Zienek » 12 lut 2019, 11:46

Dzień dobry,

Plik dxf w załączniku.

Pozdrawiam,
Paweł

Info od konstruktora:
Środek przegięcia między jednym a drugim promieniem zaokrągliłem wyliczonym promieniem przez fusion (27mm) bo punkt przegięcia nie był idealnie gładki(nie zeruje się druga, trzecia pochodna).
pret_40x25.dxf
(2.57 KiB) Pobrany 8 razy

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Zlecenia”