Frezowanie w wosku Jubilerskim

Dyskusje dotyczące odlewania.

Autor tematu
dawid911
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 1
Rejestracja: 04 maja 2022, 16:43

Frezowanie w wosku Jubilerskim

#1

Post napisał: dawid911 » 04 maja 2022, 17:05

Witam wszystkich,

Poszukuję osoby do stałej współpracy, w dziedzinie frezowanie w wosku jubilerskim - najlepiej z Warszawy bądź okolic.

Interesuje mnie osoba / zakład posiadający sprzęt CNC oraz doświadczenie w tworzeniu wosków do odlewu biżuterii.

Poniżej dotychczasowe prace, które wykonujemy. Ważna jest dbałość o szczegóły, gdyż gotowe, wyfrezowane woski zwykle mają jedynie kilka centymetrów.

Obrazek
Obrazek Obrazek

Jeśli, źle umieściłem temat na forum, to z góry przepraszam - mój wpis jest związany z odlewaniem biżuterii, więc stąd wybór.



Awatar użytkownika

WZÓR
Moderator
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 7494
Rejestracja: 01 sty 2009, 20:01
Lokalizacja: Oława

Re: Frezowanie w wosku Jubilerskim

#2

Post napisał: WZÓR » 04 maja 2022, 17:16

Pomagam w:
HAAS - frezarki, tokarki

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Odlewnictwo / Topienie Metali”