frezowanie w deskach, tarcicy

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce drewna i materiałów drewnopochodnych ręcznej jak i za pomocą CNC

Autor tematu
JanŻelazny
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 2
Posty: 218
Rejestracja: 04 mar 2018, 09:38

frezowanie w deskach, tarcicy

#1

Post napisał: JanŻelazny » 12 sty 2022, 15:09

dobry, mam 10 desek 4cm grubych szerokie na 30xm, długie na 200cm

i potrzebuje frezować z tego kształty plus małe kieszenie .

element ma być z litego drewna a nie żadnych klejonek.

czy w takich surowych, z tartaku dechach, również pracuje się z cnc ?



Awatar użytkownika

tuxcnc
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 5619
Rejestracja: 26 lut 2011, 23:24
Lokalizacja: mazowieckie

Re: frezowanie w deskach, tarcicy

#2

Post napisał: tuxcnc » 12 sty 2022, 17:35

JanŻelazny pisze:
12 sty 2022, 15:09
czy w takich surowych, z tartaku dechach, również pracuje się z cnc ?
Jak ktoś lubi, to może obrabiać na CNC suszone łajno.
Natomiast czy ta surowa deska nie pokrzywi się potem i nie popęka, to już pytaj stolarzy.


Robert_K
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 1
Posty: 708
Rejestracja: 15 sie 2017, 08:03
Lokalizacja: Podkarpacie

Re: frezowanie w deskach, tarcicy

#3

Post napisał: Robert_K » 12 sty 2022, 17:56

tuxcnc pisze:może obrabiać na CNC suszone łajno.


Mam nadzieję że autor wybaczy offtop ale nurtuje mnie pytanie czy jeżeli ktoś woli obrabiać niesuszone to jest skazany na maszyny konwencjonalne? 😁

Pozdrawiam.


Autor tematu
JanŻelazny
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 2
Posty: 218
Rejestracja: 04 mar 2018, 09:38

Re: frezowanie w deskach, tarcicy

#4

Post napisał: JanŻelazny » 12 sty 2022, 18:09

tzn. ja nie chce obrabiać mokrych desek, tylko wysuszone.

mają to być kształtki pod duże, stylowe , ciężkie, podpory pod półki.

Awatar użytkownika

tuxcnc
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 5619
Rejestracja: 26 lut 2011, 23:24
Lokalizacja: mazowieckie

Re: frezowanie w deskach, tarcicy

#5

Post napisał: tuxcnc » 12 sty 2022, 18:23

JanŻelazny pisze:
12 sty 2022, 18:09
tzn. ja nie chce obrabiać mokrych desek, tylko wysuszone.

mają to być kształtki pod duże, stylowe , ciężkie, podpory pod półki.
Kwestia odpowiednich narzędzi i parametrów obróbki.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Obróbka drewna”