frezowanie ploterem w ALU 2 mm wycinanie

W tym dziale możesz coś zlecić lub jeżeli masz wolne moce przerobowe przyjąć zlecenie. Dozwolone jest umieszczanie ogłoszeń komercyjnych.

Autor tematu
wiga
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 1
Rejestracja: 07 maja 2020, 23:54

frezowanie ploterem w ALU 2 mm wycinanie

#1

Post napisał: wiga » 25 lis 2021, 12:39

Województwo: Dolnośląskie
Wyślij wiadomość

Witam,

Szukam podwykonawcy który wytnie mi na frezarce elementy z twardego aluminium #2 mm. Materiał mam. Chodzi o 16 sztuk (dwa widoczne na rysunku x4 i dwa bardzo podobne też x4).
Chodzi o efekt jak z lasera albo nieco lepszy. Nie może być laserowo bo aluminium straci twardość od temperatury.
Najmniejszy potrzebny frez to 2 mm.

W ofertach proszę też o informację ile naddatku potrzeba po bokach formatek, na przymocowane do stołu.

Pozdrawiam,
wiga

Dodane 55 minuty 24 sekundy:
wiga pisze:
25 lis 2021, 11:44
Chodzi o 16 sztuk (dwa widoczne na rysunku x4 i dwa bardzo podobne też x4).
Dwa elementy których nie dodałem różnią się tylko rozmieszczeniem otworów i ulżeń. Do wyceny można przyjąć to co jest x2 (czyli 8+8 wyrobów). Potrzebuję jeszcze tygodnia na dokończenie projektu.

Pozdrawiam,
wiga
Załączniki
stepy.rar
(51.81 KiB) Pobrany 5 razy
frezowanie ploterem.pdf
(82.36 KiB) Pobrany 38 razy
frezowanie ploterem.dwg
(272.22 KiB) Pobrany 10 razy




Adam Domański
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 1
Posty: 469
Rejestracja: 04 lut 2008, 20:26
Lokalizacja: Rzeszów

Re: frezowanie ploterem w ALU 2 mm wycinanie

#2

Post napisał: Adam Domański » 25 lis 2021, 14:02

A zapytaj o cięcie wodą


Autor tematu
wiga
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 1
Rejestracja: 07 maja 2020, 23:54

Re: frezowanie ploterem w ALU 2 mm wycinanie

#3

Post napisał: wiga » 25 lis 2021, 15:25

Mam doświadczenia z wodą:
- spory stożek, do 0,4 mm na grubości 2 mm.
Maszyna ma korekcję stożka ale software włącza ją dopiero od #16 mm. Stożek jest w plusie więc "wystarczy" oszlifować.
- zadzior jak na laserze.
- firmy biorą takie rzeczy niechętnie bo maszyna jest zajęta cięciem hardoxa #100 itp. ;)

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Zlecenia”