frezowanie formy w dębinie

Dyskusje dotyczące frezowania i frezarek konwencjonalnych.

Autor tematu
loook
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 1
Posty: 311
Rejestracja: 20 gru 2012, 11:36
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

frezowanie formy w dębinie

#1

Post napisał: loook » 27 gru 2023, 10:06

Witam,


chcę wyfrezować formę pod carbonowe okulary w dębinie, zależy mi na jak dokładniejszej powierzchni, w załączniku fotka pierwszej jaką zrobiłem frezem płaskim o średnicy 4 mm. Zależy mi też na dokładnym wymiarze, tzn offset między stemplem a matrycą ma mieć max 0,6 mm. Chcę zgrubną zrobić frezem płaskim 4 mm średnicy a wykańczającą frezem kulistym tak ? jakieś średnicy ? i jakie założenia przyjąć ? tzn ile grubości ustawić na zbieranie kulą ? bardzo ważne jest, żeby ten offset miał nie więcej niż 0,6 mm, tyle max musi wynieść grubość okularów.

zdjęcia w załączniku formy aluminiowej
Załączniki
412326867_1093204048780640_1096954422539924164_n.jpg
412259173_1555099998570781_8767670856155032567_n.jpg



Wróć do „Frezowanie / Frezarki Konwencjonalne”