Fajna muzyka bez klasyfikacji

Poprostu dobra muza .

Tu można porozmawiać na dowolny temat nie koniecznie związany z tematyką maszyn i CNC

strikexp
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 122
Posty: 4419
Rejestracja: 31 mar 2017, 19:47
Lokalizacja: Warszawa

Re: Fajna muzyka bez klasyfikacji

#331

Post napisał: strikexp » 13 sty 2019, 23:47

To ja trochę inaczej tym razem. W młodości grałem w grę Conquest: frontier wars, i byłaby to zwykła gra gdyby nie podkład muzyczny. Który zachwyca mnie już od blisko 20 lat.

Durne to forum, nie pozwala dodać linka do playlisty, musicie sobie kliknąć i przejść na youtube



Awatar użytkownika

MiziAir
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 2
Posty: 137
Rejestracja: 31 gru 2018, 13:20
Lokalizacja: Podkarpackie

Re: Fajna muzyka bez klasyfikacji

#332

Post napisał: MiziAir » 13 sty 2019, 23:50



strikexp
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 122
Posty: 4419
Rejestracja: 31 mar 2017, 19:47
Lokalizacja: Warszawa

Re: Fajna muzyka bez klasyfikacji

#333

Post napisał: strikexp » 16 sty 2019, 02:13


Awatar użytkownika

Autor tematu
kwarc
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 192
Posty: 1058
Rejestracja: 06 sty 2007, 18:13
Lokalizacja: Mgławica Andromedy

Re: Fajna muzyka bez klasyfikacji

#334

Post napisał: kwarc » 17 sty 2019, 16:47

sKORo pojaiwła siem muzyka z gier , to Ja też mam swoje wspomnienia .
Diablo 1 (Full Soundtrack)


Dodane 11 minuty 8 sekundy:
Zebrało mi sie na wspomnienia , Diablo jedynka ,wyśmienita gra ,zjawiskowa ,dopracowana jak na tamte lata (1996).
Ale niezbyt trudna do przejścia i to pozostawiało pewien niedosyt wrażeń .
Oczywiście grałem solo na kompie bez żadnych połączeń sieciowych .
I tu zaskoczenie wielkie .... po kilku latach postanowiłem z swoim sąsiadem (też miłośnik Diablo )
połączyć kompy kablem sieciowym i zagrać razem .
w WERSJI SIECIOWEJ ta gra wchodziła na zupełnie inny level . Przy czym pisze tu o pierwszej wersji tej gry , w następnych wersjach ten poziom trudności obniżono.
Garjąc w dwóch mieliśmi czasem spore problemy przejść dany level .....Było super .Pozostała nostalgia ,wspomnienia.

Dodane 10 minuty 7 sekundy:
Zmiana klimatów , szperając po Yt trafiłem na taki skrót filmu ,zaciekawił mnie i okazało sie iż jest to cała sieria
filmów dotyczących ślepego mnicha , mistrza miecza ....produkcji Japan. Dla osób lubiących te Japońskie klimaty Miecza polecam , szukać pod hasłem "Zatoichi"


Dodane 11 minuty 15 sekundy:
Gdyby ktoś byl zainteresowany tą postacią z kina Japońskiego zapodam jeszcze tak miks z filmów o tej postaci .
Ja poznałem to kilka dni temu i looknołem cały jeden film , był świetny .
Ten wspomniany miks z kilku filmów -


Dodane 7 minuty :
Te filmy prawdopodobnie nigdy nie były prezentowane u nas ,aż dziwne ....

Dodane 16 minuty 15 sekundy:
----------------------------------
Best 60s Dancer Boy Ever - The Nitty Gritty


lewatywa8
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Posty w temacie: 21
Posty: 48
Rejestracja: 07 sie 2014, 10:44
Lokalizacja: Piła

Re: Fajna muzyka bez klasyfikacji

#335

Post napisał: lewatywa8 » 17 sty 2019, 18:41

To ja tez coś wrzucę z gier.


strikexp
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 122
Posty: 4419
Rejestracja: 31 mar 2017, 19:47
Lokalizacja: Warszawa

Re: Fajna muzyka bez klasyfikacji

#336

Post napisał: strikexp » 17 sty 2019, 23:05

Ta muza z gry to jakaś taka nieszczególna. Ale to był rok 1996, za dużo od komputerów nie można wymagać. Dobrze jak głośnik nie trzaskał :mrgreen:

Jest jeszcze jedna gra z genialna muzyką. Chociaż Paradox Interactive zaczyna iść tym tokiem już w innych swoich produkcjach.
Ale jak pierwszy raz usłyszałem muzykę w Europa Universalis 4 to totalnie odpłynąłem . Znam tą serię od części pierwszej i byłem nastawiony na piękną renesansową muzykę, a tu taki zonk:


Fikłem z krzesła zamiast grać :mrgreen: A tutaj bodajże cały soundtrack:


kwarc pisze:
17 sty 2019, 17:32
w następnych wersjach ten poziom trudności obniżono.
Nie wiem nie znam się. Ale moim zdaniem zwiększono, ciągle w dwójce ginąłem. Albo powiem tak, spróbuj przejść grę paladynem czy jak on się tam zwał :mrgreen:
Ale zapytać chciałem o coś innego, bo właśnie zacząłem robić własna grę i stąd to wspomnienie. Czy ten masakryczny poziom trudności jest tak pożądany? Ja to lubię właśnie łatwe gierki żeby nie przegrywać hehehe

Awatar użytkownika

Autor tematu
kwarc
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 192
Posty: 1058
Rejestracja: 06 sty 2007, 18:13
Lokalizacja: Mgławica Andromedy

Re: Fajna muzyka bez klasyfikacji

#337

Post napisał: kwarc » 18 sty 2019, 18:50

strikexp pisze:
17 sty 2019, 23:05

kwarc pisze:
17 sty 2019, 17:32
w następnych wersjach ten poziom trudności obniżono.
Nie wiem nie znam się. Ale moim zdaniem zwiększono, ciągle w dwójce ginąłem. Albo powiem tak, spróbuj przejść grę paladynem czy jak on się tam zwał :mrgreen:
Ale zapytać chciałem o coś innego, bo właśnie zacząłem robić własna grę i stąd to wspomnienie. Czy ten masakryczny poziom trudności jest tak pożądany? Ja to lubię właśnie łatwe gierki żeby nie przegrywać hehehe
Pierwsza kwestia - pisałem o Diablo 1 .fAKTYCZNIE w Diablo 2 to zostało poprawione i grając solo nie odczuwało
sie tego iż przejście gry jest zbyt łatwe .Zresztą Dwójka jest znacznie bardziej rozbudowana
i wyciągnięto napewno wnioski z Jedynki.Ale też i w Dwójce utracono część genialnego klimatu
Jedynki.

Dodane 11 minuty 32 sekundy:
Druga sprawa - twoje zapytanie o stopień trudności gry ?
To niezwykle ważna kwestia .Pokrewna sprawa to w jaki sposób ten stopień trudności jest kreowany przez twórców gier.
Np. podwyższanie stopnia trudności na zasadzie :masz mniej zasobów i mniejszy czas na wykonanie zadania jest jak dla mnie idiotyczny .Ale tak najcześciej to jest robione .
Natomiast np. zwiekszenie inteligencji przeciwnika , trudniejsza lokacja gdzie twórca robił ja nie na zasadzie byle do przodu ....odpowiednie dozowanie siły i odporności przeciwników ...To dla mnie jest dobra droga sprawiająca
u gracza chęć zaliczenia kolejnych poziomów gry.
Inna ważna kwestia to aby nie zmuszać gracza do określonych zachowań ,gracz powiniem mieć wybór podążania własną ścieżką , w grze nie powinno być tak iż twórca przewidział dla gracza tylko jedno zachowanie i jedną droge ....

Dodane 3 minuty 52 sekundy:
strikexp - zaskoczyłeś mnie troche tym infem że działasz tworząc własną gre .Jestem bardzo ciekaw .
Co to za gra ,konwencja , grafika itp . Może być na priwa jesli wolałbyś nie pisać oficjalnie .


strikexp
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 122
Posty: 4419
Rejestracja: 31 mar 2017, 19:47
Lokalizacja: Warszawa

Re: Fajna muzyka bez klasyfikacji

#338

Post napisał: strikexp » 18 sty 2019, 19:26

Grafika 2D jak za starych dobrych czasów. A nie jakieś gówniane 3D dla mody. Pomimo że w Unity3d jest tylko 3D więc to będą płaskie obrazki na trójwymiarowej przestrzeni hehe Przynajmniej zoom jest od razu po oprogramowaniu przycisków +/-.
No i grafika będzie słaba, nie mam tyle kasy żeby pisać grę i jeszcze zabulić kilkanaście-kilkadziesiąt tysięcy grafikowi. Ale że czeka mnie teraz dłuższe bezrobocie to zamierzam to spożytkować. Chociaż gotowy produkt to pewnie z 6 miesięcy pracy
plus nauka.
Konwencji mam kilka szukam najprostrzej, inspirują mnie: Factorio, RimWorld, Faster Than Light, Into the Breach(nie grałem ale niski nakład pracy) ale też kolosy typu Supereme Ruler Ultimate, Hearts of Iron. Europa Universalis, Victoria, Stellaris.
Ogólnie dla mnie liczy się fabuła. Jeśli nie fabuła to survival lub strategia. Więc teraz zastanawiam się nad jakimś survivalem (oczywiście tokarkę i frezarkę trzeba będzie skombinować :mrgreen: ) z zombie na mapie hexowej. Oby niezbyt skomplikowane bo tego nie skończę do emerytury. Potem jak ładna sumka wpadnie to można będzie pomyśleć nad większą produkcją.

I żeby nie było offtopu, stare ale jare

Awatar użytkownika

Autor tematu
kwarc
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 192
Posty: 1058
Rejestracja: 06 sty 2007, 18:13
Lokalizacja: Mgławica Andromedy

Re: Fajna muzyka bez klasyfikacji

#339

Post napisał: kwarc » 18 sty 2019, 19:58

Heh ,strikexp , na szczęście o tak zwanym offtopie to my tu decydujemy .

Dodane 3 minuty 28 sekundy:
Niewiem czy to odnajde ale jakieś trzy lata temu bawiłem sie w pewnym środowisku , może nie tak na 100% w kierunku zrobienia gry ale bardziej w celu poznania języka programowania.
bardzo ciekawego niszowego języka bo pochodzącego z czasów Amigi.

Dodane 33 sekundy:
Poszukam , może znajde foty.

Dodane 6 minuty 8 sekundy:
Ach ,znalazłem:)
zapodam za moment jpg .

Dodane 4 minuty 59 sekundy:
E nie jtp tylko png ...
Obrazek

Dodane 59 sekundy:
Obrazek

Dodane 1 minuta 1 sekunda:
Obrazek i ostatni :)

Dodane 1 minuta 30 sekundy:
Z tym iż te foty nie były statycznym obrazem :) na tej ostatnie było 1000 animowanych ,poruszających sie płynnie postaci :)

Dodane 1 minuta 38 sekundy:
PS nie animowanych pod względem ruchu rąk itp ale poruszających sie bardzo płynnie po ekranie .

Dodane 2 minuty 37 sekundy:
A jezyk widać na pierwszej wklejce.


strikexp
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 122
Posty: 4419
Rejestracja: 31 mar 2017, 19:47
Lokalizacja: Warszawa

Re: Fajna muzyka bez klasyfikacji

#340

Post napisał: strikexp » 18 sty 2019, 20:31

No ale to trzeba wypruć sobie flaki żeby napisać grę tylko kodem. Ja robię w unity3d, grafikę przeciągam, wyklikuję połowę parametrów. I dopiero na koniec pisze kod. Niebo a ziemia.
No ale wszystko jest 3D i jeszcze obciążone tym całym dodatkiem. Więc nawet prosta platformówka wymaga w miarę nowego komputera heheh. Jednak coś za coś, lepsza gra która jest zasobożerna niż jak tej gry wcale nie ma.

I myk podkład muzyczny z bodajże Heroes Might & Magic 3:


Dodane 1 minuta 1 sekunda:
Język programowania nierozpoznawalny dla mnie. Czyli pewnie obecnie nie używany hehe

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Na luzie”